Za šest dana uvodi se velika promjena u sustavu naplate parkiranja u Zagrebu. Evo kako će funkcionirati
Do sada su ulice bile razvrstane po zonama - prva, druga, treća, četvrta i peta, a novost je da se na razini zona definiraju blokovi, njih ukupno 23
Komentari 12

Ovi žele da svi vozimo bicikle, jedemo vegansku hranu i slušamo Idu prester. Nebu išlo.
Da li oni ovim novotarijama namjerno provociraju napaćene građane? Imam osjećaj da gradska vlast mrzi zagrepčane, da sve ovo rade namjerno kako bi ogadili ljudima život u Zagrebu. Zar nije bilo dosta cirkusa sa smećem? Kakva je sad ovo blokovska podjela grada i tko će se snaći u ovim silnim novim pravilima?

Ok naplaćuj ali onda hoću slobodno mjesto da bude i da nam vrane ne uništavaju auto....dakle ako uzimaš pare daj punu usligu
Vjerovali ili ne, postoji AI 'doktor' koji je dostupan 24/7. Provjerite zdravko.ai – možda imate sve odgovore na dohvat ruke.
Treba uvest naplatu svih parkirališnih mjesta u gradu, ali i uredit sve parkinge. Tako da ove obitelji koje imaju 2,3 auta plaćaju za 2,3 auta, a ne da 3 obitelji zauzmu cijelu ulicu svojim autima pa se vise nitko ne može parkirat. Uvest i veće poreze na drugo vozilo Itd. I svakako maknut ove gluposti da ljudi s 1. zonom mogu besplatno parkirat u svakoj nižoj zoni. Ekipa živi u centru pa ima pravo parkirat gdje god… pa to nema smisla nikakvog. Tako da je ovo dobar početak za smanjivanje putovanja autom. Bilo bi još bolje da kao London uvedemo naplatu vožnje po gradu (mislim samo na strogi centar) pa ak ne zelis tramvajem do cvjetnog na kavu, bome ćeš to i platit. A da ne pričam o suludo niskim cijenama parkinga u Zagrebu. To treba dignut barem 500%
Pa to su smješne cijene parkiranja za mjesečne karte. Ja dođem na edukaciju u Zg i platim za 8 sati parkiranja više od 13 eura! Treba destimulirati posjedovanja više automobila po stambenoj jedinici/obitelji, poticati hodanje, biciklizam i korištenje javnog prijevoza. Pa ne bi promet bio u kolapsu svaki dan. Zagreb je postao disfunkcionalni grad. Unazad 20 godina nije učinjeno ništa za poboljšanje prometa. Ali to je tipično za Hrvatsku. Ne planiramo unaprijed, samo gasimo "vatru".
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Ovi kao šibicari s Hreljića pune gradski proračun. Kakva je to vlast koja živi od Komunalnog otpada i parkirališta.