'RAZVRSTAJMOJZG'

Zagrebačka Čistoća nastavlja digitalizaciju: Do odvoza glomaznog otpada putem aplikacije

Zagreb: Predstavljanje novih vozila podružnice Čistoće Zagrebačkog holdinga
Marko Prpic/PIXSELL
01.02.2025.
u 11:20
Poslušaj ovaj članak
00:00 / 00:00

Posljednjih godina, bilježi se porast interesa građana za zbrinjavanje glomaznog otpada u sklopu javne usluge podružnice Čistoća. U 2024. godini zaprimljeno je više od 21.400 zahtjeva za odvoz glomaznog otpada, odnosno 46 posto više u odnosu na 2022. godinu,

Podružnica Čistoća u sklopu javne usluge odvozi glomazni otpad s kućnog praga građanima Zagreba do dva puta godišnje, a od sada, tu je uslugu moguće naručiti i putem mobilne aplikacije RazvrstajMojZG. Riječ je o novoj mogućnosti naručivanja usluge odvoza glomaznog otpada, čime se dodatno pojednostavljuje proces.

Svi registrirani korisnici aplikacije RazvrstajMojZG to mogu napraviti u svega četiri koraka. Naručivanje je jednostavno: potrebno je odabrati opciju “Zahtjev za odvoz glomaznog otpada”, potom definirati količinu glomaznog otpada za koju je potreban odvoz te unijeti kontakt podatke za primanje povratne informacije o datumu odvoza glomaznog otpada. Aplikacijom RazvrstajMojZG koristi se više od 72.000 građana, a sadrži informacije o rasporedu pružanja usluge odvoza komunalnog otpada, edukativni sadržaj o pravilnom načinu odvajanja i zbrinjavanja otpada te ostale informacije vezane za javnu uslugu koju pruža podružnica Čistoća.

Usluga odvoza glomaznog otpada može se naručiti od 1. veljače do 1. prosinca svake godine i putem fizičkih obrazaca koji su građanima poslani na kućne adrese te e-Zahtjeva dostupnog na web stranici Podružnice Čistoća. Neovisno o načinu slanja zahtjeva, podružnica Čistoća u što kraćem roku, najviše 20 dana od dana zaprimanja urednog zahtjeva, dostavlja odgovor s terminom odvoza glomaznog otpada.

Posljednjih godina, bilježi se porast interesa građana za zbrinjavanje glomaznog otpada u sklopu javne usluge podružnice Čistoća. U 2024. godini zaprimljeno je više od 21.400 zahtjeva za odvoz glomaznog otpada, odnosno 46 posto više u odnosu na 2022. godinu, dok su građani na reciklažna dvorišta odložili preko 7 380 tona glomaznog otpada, što predstavlja povećanje od 100 posto u odnosu odložene količine 2022. godine. Podsjećamo da su navede usluge Podružnice Čistoća uključene u cijenu javne usluge za građane.

Ključne riječi

Komentara 3

Avatar Make my day
Make my day
23:31 01.02.2025.

Sjećam se reklame Bandića i kanti oko njega uz njegovu poruku: "stavi pravu stvar na pravo mjesto". Nakon par dana Bandića su uhapsili i smjestili u Remetinec. Tada sam shvatio značenje reklamne poruke.

TM
trаde_mark
19:36 01.02.2025.

Kak stojimo s digitalizacijom dustribucije vrećica za plastiku i bio-otpad, ili je to prevelika znanost.

LA
larala
17:19 01.02.2025.

Naravno da je povećanje u odnosu na 2022 jer ga tad nisu ni odvozili, na zahtjeve za odvoz se nije odgovaralo ili se odgovorilo nakon nekoliko mjeseci... Prava usporedba bi bila u odnosu na 2020 kad je gradonačelnik Zagreba bio Bandić i, kad je odvoz glomaznog otpada bio redovit.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije