Uspješna prva sezona novog turističkog projekta:

Zagrebački piknik ovoga je ljeta pretvorio Maksimir u zelenu piknik-oazu

Zagrebački piknik
Foto: Nina Đurđević/PIXSELL
1/15
06.09.2016.
u 10:37

Ovoga ljeta, zagrebački park Maksimir postao je nova omiljena subotnja destinacija za sve one koji ljetni dan vole provesti u opuštenoj atmosferi i dobrom društvu.

Zagrebački piknik u Maksimiru iz subote u subotu privlačio je brojne posjetitelje – kako Zagrepčane, koji su s oduševljenjem dočekali ovaj projekt koji revitalizira društvenu funkciju poznatog zagrebačkog parka, tako i turiste, koji su mogli upoznati hrvatsku metropolu iz inovativne perspektive. U desetak vikenda, koliko se Zagrebački piknik održavao, posjetilo ga je više od dvije tisuće posjetitelja.

Park Maksimir nedavno je proglašen jednim od najljepših parkova u Europi, a od svog otvaranja, 1794., kada je to bila prva park-šuma u jugoistočnoj Europi, bio je omiljeno okupljalište svih generacija, koje su vrijeme provodile u hladu gustih krošnji.

Uz glazbeni program koji se mijenjao svakog vikenda, osobit interes bili su fini zalogaji, spremljeni u zagrebačke košare, koje su se mogle kupiti za dvije, četiri ili šest osoba, za 65, 120 ili 160 kuna.

U košarama su svoje mjesto našli sendviči od vrhunskih Gavrilović salama i President sireva, uz Zvijezda majoneze te Gavrilović paštete kao dodatak, Dukatov sir i vrhnje, svježe voće i povrće te Jamnicu – sve redom hrvatski proizvodi za savršen piknik u Maksimiru! A za desert posjetitelji su mogli uživati u tradicionalnim hrvatskim paprenjacima.

Tijekom cijelog ljeta za vrhunsku zaštitu od sunca, uz nagrade za posjetitelje, pobrinula se omiljena Nivea.

Klinci i klinceze mogli su uživati u brojnim društvenim igrama, a oni malo stariji opustiti se uz lagano ljetno štivo iz besplatne ljetne knjižnice.

“Vrlo pozitivne reakcije i ohrabrujući komentari naših posjetitelja svakako su dodatna motivacija i poticaj za razvoj ovog projekta, stoga već razmišljamo o tome na koji način Zagrebački piknik učiniti još atraktivnijim ljetnim događanjem koji će postati tradicija. Ideje za sljedeću godinu već su ovdje, stoga se veselimo sljedećem ljetu!”, ističu iz Katapult promocije, koja je projekt organizirala u partnerstvu s Javnom ustanovom Maksimir, Turističkom zajednicom grada Zagreba i Gradom Zagrebom.

Komentara 1

BL
Blomberg
11:40 18.09.2016.

Sve je to lijepo i zabavno, samo ako nece tamo nastati smetliste .

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije