USKORO BOLJE

Zagrepčani ogorčeni na gužve i kašnjenje bankovnih izvadaka

11.07.2002.
u 00:00

* Do kraja srpnja banka će u svim svojim poslovnicama uvesti suvremeni kompjutorski sustav, koji će klijentima olakšati poslovanje i omogućiti kvalitetniju i sigurniju uslugu, objašnjavaju u Zagrebačkoj banci

Velike i česte gužve u poslovnicama Zagrebačke banke, kašnjenja bankovnih izvadaka te sporo provođenje transakcija na računima - neke su od brojnih pritužbi građana što se u posljednje vrijeme čuju i na Večernjakovu dežurnom telefonu.

Čitateljica D. I. tvrdi kako joj je bankovni izvadak o transakcijama i prometu u svibnju na kućnu adresu stigao tek 4. srpnja, a u zaglavlju izvatka naveden je datum od 19. lipnja. No, u Odnosima s javnošću Zagrebačke banke odgovaraju kako svaki građanin sam može ugovoriti datum formiranja izvatka čije kuvertiranje, tiskanje i distribuiranje zahtijeva određeno razdoblje, a u međuvremenu se sve informacije o prometu na računu mogu dobiti na šalteru bilo koje poslovnice banke.

J. S. (podaci u redakciji) podnijela je pak zahtjev za prebacivanje honorara sa žiro na tekući račun da bi doznala kako je uporaba kartice koju je dobila - neovlaštena.

- Nakon podnošenja zahtjeva brzo sam dobila karticu s tajnim pinom kako bih novac mogla dizati i u bankomatu. No, ni u dva tjedna pokušaja nisam uspjela doći do svog novca. Na listićima bankomata uvijek je pisalo isto - "neovlaštena upotreba". U Zagrebačkoj su mi banci konačno usmeno objasnili kako sam izabrala krivo vrijeme za dizanje novca budući da imaju problema s novim sustavom, odnosno s "kompjutorskom aplikacijom".

Ovaj slučaj, doznajemo, nije usamljen. No, u Zagrebačkoj banci tvrde kako se otežano poslovanje bankomata moglo dogoditi zbog povećanog broja transakcija u obavljanju platnoga prometa.

- Do kraja srpnja banka će u svim svojim poslovnicama uvesti novu suvremenu aplikaciju, koja bi građanima olakšala poslovanje i omogućila kvalitetniju i sigurniju uslugu - objašnjavaju, a još su zanimljiviji i "konkretniji" odgovori ZG banke na pitanja koliko puta je u posljednjih mjesec dana i zbog čega dolazi do pada kompjutorskog sistema, koji su najčešći uzroci tehničkih problema i koliko često zastoje u poslovanju rješavaju informatičari.

- U banci još nije pao kompjutorski sistem. No, prilikom primjene novog kompjutorskog sistema u poslovnicama, za svakodnevno obavljanje poslova neizostavna je stručna podrška kontinuirano dežurnih informatičkih stručnjaka, koji u slučaju smanjene mogućnosti pružanja usluge problem rješavaju odmah i na mjestu - odgovaraju u banci.

Za to vrijeme klijente na vratima poslovnica čekaju obavijesti kako "nemaju vezu s centrom" ili općenito, o "tehničkim problemima", da bi im nakon dugačkih redova i živciranja - zahvalili na strpljenju i razumijevanju. Do kada? (H. K.)

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije