Većina stranih gostiju iz Zagreba odlazi s ugodnim dojmovima o “lijepom gradu, urednom, iznad početnih očekivanja, s dobrim i susretljivim stanovnicima”. A koliko su komplimenti slični, toliko su pokude različite. Nekim je gostima zasmetalo, naime, što nedjeljom vlada mrtvilo, ništa ne radi, a ponedjeljkom su, pak, zatvoreni muzeji. Mlađi zamjeraju oskudan noćni život, neki su nezadovoljni uslugama rent-a-cara, a mnoge je zbunjivalo što na autobusnim i tramvajskim postajama nema obavijesti kako i gdje kupiti voznu kartu. Zagrebački gosti savjetuju i da se postave znakovi za turistički informativni centar na autobusnom kolodvoru, željeli bi i više informacija o okolici Zagreba, a među rječitije kritičare svakako spada Danac koji je zapisao: “Smiješite se više! U 90 posto trgovina prodavači su ljutiti i čini se kao da od stranca/namjernika očekuju da govori njihov, domaći jezik.”
Većina gostiju, kako su zabilježili u Turističkoj zajednici tijekom protekle godine, u glavni grad Hrvatske iz inozemstva dolazi kako bi posjetili prijatelje ili članove obitelji, radi posla, studija, upoznavanja hrvatske metropole ili usputnog turističkog posjeta na putu prema moru, te radi odmora ili nekoga određenog kulturnog događaja.
Nije normalno da muzeji i galerije ne rade ponedjeljkom. Normalno je da rade svaki dan u neko doba. Neka rade i jedno vrijeme prate prodaju ulaznica, te će brzo vidjeti u koje vrijeme je najveći broj posjeta. O kupnji karataa za javni gradski prijevoz; kako na svakoj stanici treba biti vozni red, tako treba i obavijest o kupnji karte. Ljubaznosti i osmijeha uistinu nema puno a u nekim trgovinama gdje zapošljavaju prema izgledu prodavačice, nema niti znanja ni informiranosti. Kada netko daje prigovore, ne treba skakati na zadnje noge, nego razmisliti, provjeriti, ispitati i promijeniti na bolje.