Manje od jedan posto. Manje i od pola posto. Samo 0,2 posto od prosječno ukupnog broja dnevno prevezenih putnika u ZET-ovim vozilima koristilo je njegov besplatni WiFi, zbog čega su ga odlučili ukinuti.
- S obzirom na iznimno malen broj ljudi koji je koristio uslugu bežičnog interneta u vozilima ZET-a, odnosno oko 0,2 posto od prosječno ukupnog broja dnevno prevezenih putnika, napravljena je procjena te je sukladno povratnim pokazateljima odlučeno kako se neće ići u daljnje ugovorne odnose s pružateljima usluge – kratko su objasnili u ZET-u. Ugovor je istekao, doznajemo, 30. studenog.
A svi su putnici znali kakvi su problemi sa ZET-ovim internetom. Veza bi se uspostavila brzo, u samo dva-tri klika, ali već nakon nekoliko minuta krenuli bi prvi problemi. Otvaranje društvenih mreža počinje zapinjati, učitavanje fotografija i videa sve je sporije, a nakon pola sata više uopće ne radi. Besplatni bežični internet koji je prije tri godine, točnije u studenome 2018., uveden u 60 niskopodnih tramvaja i 58 autobusa ZET-a od prvog dana nije funkcionirao baš najbolje, a nije pomoglo ni to što su se korisnici svakih pola sata morali spajati kako bi nastavili surfati. Loš glas i neprestana "štucanja" veze rezultirali su time da ZET-ov besplatni WiFi na kraju gotovo nitko više nije ni koristio.
Pilot-projekt uvođenja WiFi-ja u ZET-ova vozila, podsjetimo, datira s početka 2017., kada je omogućen besplatni pristup internetu u tri tramvaja i isto toliko autobusa. Projekt se tada pokazao uspješnim pa je za njegovo uvođenje u ostale tramvaje i autobuse izdvojeno 19,8 milijuna kuna. WiFi u autobusima je, recimo još, uobičajena pojava već godinama. Međugradski prijevoznici ga gotovo bez iznimke nude svojim putnicima, a imaju ga i neki HŽ-ovi vlakovi. WiFi u javnom prijevozu normalna je stvar i u europskim zemljama poput Njemačke, Švicarske i Ujedinjenog Kraljevstva.
Ponavljam pitanje koje je admin izbrisao: na osnovu čega ste zaključili da je samo 0.2 % putnika koristilo wifi?