TKO JE U PRAVU?
ZET: Reklame nestaju s tramvaja do kraja godine, direktor tvrtke za oglašavanje: Ostat će do 2026.
S nekim je klijentima potpisan takav rok, kažu u tvrtki koja je zbog raskida ugovora najavila tužbu, no u ZET-u tvrde da se oglasi uklanjaju ove godine.
Komentara 21
ST
Kako je rekao Tomašević, tih 10 mil. € je ništa, bolje nam je bez njih... No, zato ćemo poskupiti vodu, smeće, parking...
KO
Grad će zbog jednostranog raskida ugovora s oglašivačem izgubiti 10 milij. Eura, plus sudske troškove, umjesto da dobije 10 milij.eura. Građani će sa zadovoljstvom platiti taj iznos, kad znaju da time ispunjavaju želju svoga gradonačelnika za čisto plavim tramvajima.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
U čemu je problem da gubitaš ZET ima prihod od reklama na svojim vozilima? I ne na 20%, treba imati na 50% tramvaja/autobusa. Znači, tvrtka ZET grca u dugovima, a grcat će u još većim nakon ove odluke. Kako se to može riješiti? Dva su glavna načina - jedan je novo zaduživanje holdinga o kojem smo eto baš jučer čitali, a drugo je poskupljenje karata koje tek očekujemo. No kad grad vodi lik koji od radnog staža ima samo jedan dan skupljanja smeća na zagrebačkim ulicama, što drugo očekivati?