Turistička ponuda ZET-a i Grada Zagreba od danas je bogatija za još jednu turističku liniju. S Kaptola su danas na kružnu vožnju krenula dva najsuvremenija panoramska turistička autobusa za razgledavanje grada na novoj, Žutoj liniji.
Kružna vožnja na novoj žutoj liniji obuhvaća razgled Donjeg Grada i Novog Zagreba, kao i znamenitosti poput groblja Mirogoj, Muzeja suvremene umjetnosti te parkova Bundek i Maksimir. Uz već postojeću Crvenu i Zelenu turističku autobusnu liniju, uvođenjem nove linije dodatno je obogaćena turistička ponuda ZET-a i Grada, čime Zagreb, kao najbolja turistička destinacija u Hrvatskoj i dalje diže standarde kvalitete i stoji uz bok drugim europskim metropolama. Karte za vožnju turističkim autobusima mogu se kupiti u prepoznatljivoj prodavaonici karata na raskrižju Praške i Trga bana Josipa Jelačića.
Cijena karte za odrasle iznosi 70 kuna, za djecu od 7 do 18 godina starosti 35 kuna, a vožnja za djeca do 7 godina starosti je besplatna, uz uvjet da se uz jednu odraslu osobu smije voziti najviše troje djece.
Ističemo kako je prednost korištenja ZET-ovih turističkih linija mogućnost da korisnici s jednom kupljenom kartom mogu neograničeno koristiti sve tri linije, crvenu, zelenu i žutu, s bilo kojeg stajališta tijekom 24 sata.
Autobusi na Žutoj liniji polaze svakoga dana s početnog stajališta u Bakačevoj ulici podno Kaptola u 11.30, 12.30, 13.30, 14.30, 15.30 i 16.30 sati, Crvena linija polazi u 10, 12, 14 i 16 sati, a Zelena linija u 12 i 15 sati. Na području grada sada su uspostavljene tri turističke autobusne linije koje pokrivaju veliki dio grada, a razlikuju se po boji i dužini. Crvena linija prometuje užim gradskim središtem i Gornjim gradom, Zelena linija obuhvaća i jezera Jarun i Bundek, dok Žuta linija sa trasom dužine 34.5 kilometra zaokružuje ponudu.
Ne, nije ZET, njihova "direktorica" Žgela radi samo, isključivo ono kaj naredi M.Bandić. Grad je vlasnik i osnivača ZET-a - čitaj M.Bandić koji je ishodio od poslušnih skupštinara Odluku kojom on samostalno odlučuje o Holdingovom poslovanju te svim firmama u vlasništvu Grada. On odlučuje o cijeni karata, nabavi dijelova,zapošljavanju, zaduživanju osobno i ponešto preko svojih odanih i poslušnih. Naravno, to kaj gradski busevi dijelomice voze a nemaju klime, nema ih dosta za uredno držanje voznog reda i td. - pa to mi zaslužimo, kaj ne.