– Ništa od ukidanja naplate parkiranja, naprotiv, naplata će obuhvatiti cijeli grad, a nasip će već sljedeće godine biti cijeli osvijetljen – obećanja su to zamjenika pročelnika za prostorno uređenje Alana Ordulja stanarima gradske četvrti Trnje na nedavno održanoj Večernjakovoj tribini.
Danas donosimo samo dio odgovora stanarima spomenute gradske četvrti, a odgovore na sva ostala pitanja objavljivat ćemo sljedećih mjesec dana.
1. Može li se nasip između Mosta slobode i Mosta mladosti urediti? Nema rasvjete ni klupa, nije posađeno ni jedno drvo na tome dijelu!
Alan Ordulj: Trenutačno je u fazi projektiranje postavljanja javne rasvjete, a nakon završetka, sljedeće će se godine ići u realizaciju toga projekta. Sama kruna nasipa u ingerenciji je Hrvatskih voda, no pokušat ćemo preko Zrinjevca posaditi drveće i postaviti klupe da bi se građanima olakšalo kretanje. Uzet ćemo to u razmatranje u svakom slučaju.
2. Hoće li se i kada ukinuti naplata parkiranja na Trnjanskoj Savici?
Prošli mjesec gradonačelnik je najavio naplatu parkiranja za cijeli grad i nije u planu ukidanje naplate
Alan Ordulj, Ured za promet
Alan Ordulj: Još prošli mjesec gradonačelnik Milan Bandić najavio je naplatu parkiranja za cijeli grad i nije u planu ukidanje naplate parkiranja nigdje. Pod tim se ne podrazumijevaju nameti građanima, nego inventarizacija svih parkirališnih površina u Gradu Zagrebu. Ući će se u svaku ulicu i vidjeti gdje se može legalizirati parkiranje te na taj način obilježiti mjesta i povećati kapacitete. To je glavna namjera. Kad se uvede naplata na cijelome području, građani koji ondje žive plaćat će simboličnu naknadu, dok će ostali plaćati punu cijenu.
3. O projektu "Povratak na Savu" govori se već jako dugo. Kada će početi njegova realizacija?
Stjepan Kelčec Suhovec: Rade se studije. Postoje tri moguća scenarija, no nije donesena konačna odluka i neće se ništa napraviti bez pristanka građana i rasprave. Prvi je scenarij da se ništa ne mijenja nego da se nastavi kao i do sada, uz parkove koji su uz Savu, uz isti tok i postojeće obrambene nasipe. Drugi je scenarij potpuno različit – da se tok Save skrene u postojeći odteretni kanal koji bi se morao proširiti i produbiti, a u gradu bi ostalo samo korito Save. Pitanje što bi bilo s tim prostorima toka. Treća je varijanta nešto između toga, s vodnim stepenicama koje bi bile potopljene, ali bi nasipi ostali. To se razmatra na potezu od Slovenije do Siska.
Pogledajte kako je bilo na kvartovskoj tribini o Trnju
Obećan megarotor na križanju Bukovačka-Petrova. Evo kako je bilo na tribini o Maksimiru!
...........17.03.2017. Bandić sa naplatom parkiranja dolazi do Dugopolja...........