1000 građana

Što je u ZET-u dobro i loše? Istražili baš u ZET-u što misle putnici

31.10.2010., Zagreb - Na zagrebackom groblju Mirogoj promet je reguliran, voze autobusi svakih par minuta sa Kaptola prema Mirogoju. Autobusna karta u jednom smjeru je 10 kuna. Ljudi ulaze u autobus na Kaptolu. Photo: Goran Jakus/PIXSELL
Foto: Goran Jakuš/Pixsell
1/2
25.03.2015.
u 11:30

Točnost, pouzdanost i učestalost kvalitete su koje se pripisuju tramvajskom prijevozu na području grada

Čvrstom četvorkom – tako su Zagrepčani ocijenili kvalitetu usluge javnog prijevoza na području grada.

Dobivena ocjena rezultat je provedenog istraživanja na uzorku od tisuću građana ispitanih u autobusima ili tramvajima krajem prošle godine, a ZET će s takvom praksom nastaviti – novo istraživanje provest će krajem ove i svake sljedeće godine kako bi, kažu, pratili zadovoljstvo putnika.

Deset kuna – preskupo

I dok su građani najzadovoljniji dostupnošću informacija o gradskom prijevozu, koju je navelo čak 77,8 posto ispitanika i kojem su dodijelili četvorku, Zagrepčani su najnezadovoljniji cijenom karte – deset kuna za jednu zonu 44,6 posto ispitanih smatra pretjeranom.

– Iako smo dobivenom ocjenom i više nego zadovoljni, ove pokazatelje iskoristit ćemo za daljnje unapređenje svoje usluge. Na nekim pokazateljima već intenzivno radimo, dok je na neke teže utjecati – poručio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Osim cijenama, nezadovoljstvo su građani iskazali čistoćom autobusa i tramvaja – detaljno čišćenje vozila koje se sada provodi jednom tjedno za njih je nedovoljno. Trojkom su građani, među ostalim, ocijenili zadovoljstvo načinom vožnje te vremenom trajanja putovanja.

Foto: ''

U usporedbi percepcije kvalitete autobusnog i tramvajskog prijevoza, barem prema dobivenim rezultatima, tramvajski prijevoz u znatnoj je prednosti od autobusnog na svim gradskim linijama.

Zadovoljni zaposlenicima

Pouzdanost, učestalost i točnost kvalitete su koje se pripisuju upravo takvoj vrsti prijevoza, dok je 3,73 ocjena kojom građani ocjenjuju pouzdanost autobusnih linija.

I dok su se građani, naročito oni koji se voze autobusnom linijom 268 koja prometuje od Zagreba do Velike Gorice posljednjih mjeseci žalili na neljubaznost vozača, tisuću ispitanih građana koji su sudjelovali u prvom ovakvom istraživanju, uslužnost i susretljivost zaposlenika ZET-a ocijenili su ocjenom 3,5.

– Prvi je put rađeno ovako opsežno istraživanje. Cilj nam je povećati zadovoljstvo našim uslugama – zaključio je Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET-a.

Komentara 15

Avatar zgdomorodac
zgdomorodac
13:44 25.03.2015.

Cesto koristim zet nemam automobil i zaista neznam jel ima deset posto zadovoljnih korisnika,a o sigurnosti da nepricamo pa mobiteli su im stalno na uhu ne basckad je guzva al kad je bus poluprazan kao i tramvaj nema dana daa nevidim gavna uhu vozaca i vozacica

Avatar XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
XPBAT XPBOJ€ XOPBAT
18:06 25.03.2015.

Autobusi kemijski iznutra nisu očišćeni odkad su kupljeni (oplata, sjedala). Zadnji su stigli 2009. godine. Tako da g. Jurić priča bajke o čišćenju 1x tjedno. Možda vanjsko pranje, unutarnje 100% NE ;(

TR
Trnjanec
13:20 25.03.2015.

Građani su zadovoljni time što mogu kupiti kartu? Dajte najte.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije