Pjevačica Nives Celzijus često igra na kartu ženstvenosti i privlačnosti jer, između ostalog, to zahtijeva, kaže, njezin posao, no da joj odlično stoje i vojnički uzorak i zagasite boje pokazala je pozirajući Šimi Eškinji za kampanju modnog dizajnera Zorana Aragovića i njegovu kolekciju War(m).
BiteMyStyle modna igra povezala je zanimljive uzorke i boje poput smeđe, tamnoplave i ljubičaste na prepoznatljiv način dizajnera kojeg je vodila jedna ideja – pokazati da i vojnička estetika može biti romantična i ženstvena.
Nives je, kao zaštitno lice kampanje, kaže dizajner, utjelovljenje upravo te ženstvenosti i seksepila, koji u kontrastu s grubom i pomalo "dječačkom" odjećom daje savršeni spoj. – Odlučili smo prikazati je na potpuno drukčiji način od onog na koji smo navikli. Drago mi je što se odlično osjećala u mojim kreacijama i što je pristala na svojevrstan izazov – rekao je Zoran Aragović.
>>'Kad odrastem, bit ću princeza i nikad više neću uzeti peglu u ruke'
>>Nives Celzijus nije štedjela poljupce u kvizu 'Pet na pet'
Više se radi o šasiji koja moja izdržati nalete cijelih nogometnih ekipa nego o nekoj ženstvenosti. Rijetka književnica s prirodnim darom da "premeće" više po nogometnim momčadima nego po knjigama drugih pisaca.