analiza

150.000 Hrvata vozi se s Uberom, a evo i kamo

Foto: Dusko Jaramaz/PIXSELL
Uber
Foto: Sanjin Strukic/Pixsell
UBER
Foto: Reuters/PIXSELL
Uber
Foto: Reuters/PIXSELL
Uber
Foto: Toby Melville/REUTERS/PIXSELL
Donosimo vam popis stvari koje ljudi najčešće gube u Uberu
28.03.2018.
u 14:12
Splićani obožavaju trgovačke centre, u Zagrebu je najpopularniji centar, u Rijeci autobusni kolodvor
Pogledaj originalni članak

Uber je korisnicima u Hrvatskoj postao najefikasniji način kretanja do samog centra u najvećim hrvatskim gradovima, trgovačkih centara i kolodvora, pokazala je to analiza Ubera prema svim lokacijama na koje su se Hrvati vozili u prošloj godini u Zagrebu, Rijeci i Splitu.

U Splitu su najtraženije vožnje Uberom u tri najveća trgovačka centra - Mall of Split, City Centre One i centar Joker. Nakon shopping destinacija u svome gradu, Splićani se najčešće druže u centru, na svom Peristilu i Rivi. Centar grada najčešće je mjesto susreta i u Zagrebu, no naredna tri najpopularnija mjesta u glavnom gradu su - kolodvori!

Uberovi korisnici u metropoli najčešće traže prijevoz do ili od autobusnog kolodvora, aerodroma i željezničkog kolodvora. Osim Zagrepčana, na ovim lokacijama Uber naručuju i mnogobrojni turisti koji dolaze u Zagreb. U centru grada najdraže nam je križanje Tesline i Preradovićeve ulice, odnosno najbliža točka Cvjetnom trgu do koje se može doći autom. Čak 32 posto zagrebačkih vožnji prošle godine počelo je ili završilo upravo na tom mjestu. Slijede lokacije blizu Trga bana Jelačića: Europski trg i Kaptol, Gajeva ulica, Gundulićeva, križanje Petrinjske i Amruševe te Zrinjevac.

I Riječani se u Uber najčešće pouzdaju kada putuju i moraju na vrijeme stići na autobusni kolodvor. Drugo omiljeno mjesto im je Tower centar, a zatim sami centar grada. U 15 najposjećenijih lokacija u Rijeci, našla su se i četiri obrazovne institucije. Među ostalima, Uber vole studenti Veleučilišta Rijeka, medicine i prava.

Od 150.000 Hrvata koji koriste Uber, čak 40 posto vozi se njime nekoliko puta tjedno. 83 posto kaže da je to zbog prihvatljivih cijena, a 71 posto kao veliku prednost ističe lakoću naručivanja vožnje. Posebno cijene transparentnost cijena, odnosno, što i prije no što sjednu u auto Uberovog partnera, znaju koliko će ih vožnja koštati.

“Uber je u ove dvije i pol godine postao sastavni dio života građana koji cijene sigurnu, transparentnu i učinkovitu uslugu. Bez obzira idu li u izlazak, na posao ili na ručak kod obitelji, znaju da će s Uberom tamo stići sigurno i uz prihvatljivu cijenu. Cijenimo ukazano povjerenje te nastavljamo raditi na unapređenju i širenju naše usluge kako bi se svi građani bezbrižno mogli kretati u gradovima”, rekao je Davor Tremac, generalni direktor Ubera za jugoistočnu Europu.

Istraživanje o najpopularnijim lokacijama u gradovima, Uber je proveo tijekom 2017. godine potpuno anonimno, bilježeći početne i odredišne lokacije putnika.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

DU
Deleted user
07:47 19.11.2018.

Naše najsvježije iskustvo se nekim zagrebačkim taxi prijevoznicima: Nedjelja 18.11.2018. TAXI CAMMEO: -dolazak vozača po telefonskom pozivu pred stan u 1:50h (noć) -prijevoz do glavnog kolodovora -cijena 82 kn uz pruženi račun -mogućnost plaćanja karticom RADIO TAXI ZAGREB: -ulovljen na glavnom kolodvoru u 21:50h (u prolazu) -prijevoz do našeg stana -cijena 126 kn, niti ne pokušava dati račun -plaćanje samo gotovinom

AR
Artukovic
14:38 28.03.2018.

Nelazite napaceni narod.Ja se svakodnevno vozim taxijem,ali nikad UBER-om jer smatram da ako neplacaju porez nemogu ni raditi u ovoj drzavi.

DU
Deleted user
20:05 28.03.2018.

Uber modernom tehnologijom i jednostavnom, pristupacnom i fleksibilnom uslugom razbija monopol taksista umjetno odrzavan tromim i arhaicnim birokratskim aparatom. Time se konacno na hrvatskom trzistu pojavljuju prve naznake onoga sto se na zapadu naziva trzisnom utakmicom, a od koje koristi imaju i kupci i nuditeljih takvih naprednih usluga. Na gubitku su samo oni koji su glavama jos uvijek zaglavili u nekim bivsim sistemima, te oni koji su im uzivanje u takvom mentalitetu omogucili duboko u 21. stoljecu. Podrska Uberu.