PATENT

Apple želi mjeriti raspoloženje korisnika i podatke dati oglašivačima

Foto: Apple
Apple želi mjeriti raspoloženje korisnika i podatke dati oglašivačima
03.02.2014.
u 11:25
Sustav utvrđuje raspoloženje korisnika na temelju podataka o karakteristikama korisnika i skupina
Pogledaj originalni članak

Apple radi na "skeneru raspoloženja", koji je trenutno u fazi patenta, prenosi Appy Geek.

U zahtjevu za patent, podnesenom 23. siječnja, navodi se kako sustav utvrđuje raspoloženje korisnika na temelju podataka o karakteristikama korisnika i skupina. Dakle, sustav će istraživati vaše aktivnosti poput nedavno konzumiranog sadržaja i brzine promjene aplikacija, te fizičke karakteristike poput srčanog pulsa, krvnog pritiska i razine adrenalina kako bi utvrdio vaše raspoloženje u svakom trenutku.

Kako piše Cnet, sustav bi prvo ustanovio osnovni profil raspoloženja s kojim bi uspoređivao buduće promjene u raspoloženju korisnika.

Sve to u konačnici će biti od velike koristi oglašivačima, koji će na taj način moći krojiti reklame po mjerama mogućih potrošača. Zasad nije poznato kako će utvrđivanje raspoloženja pomoći samim korisnicima.

Sve u svemu, ne bi bilo iznenađujuće da ovaj Appleov izum naiđe na nož u današnje vrijeme zabrinutosti za privatnost i zaštitu podataka. Drugim riječima, mogao bi oneraspoložiti korisnike.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.