Kako se i očekivalo, deveta generacija Audijeve limuzine D segmenta (B9), koja se od 1994. naziva A4 (prije se zvala Audi 80), ne donosi velike dizajnerske promjene. Evolucijom izgleda novi A4 potpuno se uklapa u Audijevu gamu u kojoj su svi modeli što je moguće sličniji. Ali, Audi je svu tehnologiju u svom najprodavanijem modelu nanovo razvio.
Matrix LED svjetla
Dimenzije su ostale vrlo slične, dužina i međuosovinski razmak su porasli za 2 cm - na 472,6 cm - odnosno na 282 cm. Istovremeno je novi A4 u prosjeku 120 kg lakši od prethodnika što je postignuto inteligentnim spojem materijala i lagane konstrukcije. Tehnološki vrhunci novoga A4 uključuju virtualni kokpit, matrix LED glavna svjetla, Audi sučelje za smartphone, Bang & Olufsen sound sustav s 3D zvukom, phonebox s bežičnim punjenjem, head-up zaslon, nove sustave potpore za vozača i Audi connect usluge. Audijevi inženjeri najviše su se usredotočili na smanjenje otpora u vožnji, što u kombinaciji s manjom masom daje bolje performanse i manju potrošnju goriva. Koeficijent otpora zraka sveden je na 0,23 (karavanski Avant ima 0,26) što je fantastičan rezultat, najbolji u klasi. Stoga ne čudi odličan rezultat u ispuštanju CO2 emisija od 95 g/km za model 2,0 TDI ultra sa 150 KS.
U ponudi su tri mjenjača: 6-stupanjski ručni, 7-stupanjski S tronic automatik s dvije spojke i 8-stupanjski tiptronic dostupan u najjačem dizelašu.
Prtljažnik karavana prima 515 litara (+15 litara), a obaranjem naslona stražnjih sjedala može narasti na maksimalnih 1510 litara. Za limuzinu obujam prtljažnika nije objavljen. Električno podesiva pokrivka prtljažnika i električni poklopac prtljažnika dio su standardne opreme. Opcijski raspoloživi dodatak je otvaranje i zatvaranje poklopca prtljažnika pomoću senzora.
Virtualni kokpit
Kokpit može biti potpuno digitaliziran, budući da Audi opcijski nudi "virtualni kokpit" predstavljen nedavno u modelu TT. Sastoji se od 12,3-inčnog ekrana umjesto instrumentne ploče (na kojem se najvažnije informacije prikazuju slikama u visokoj rezoluciji) te MMI sustava komandi na središnjoj konzoli, koja ima funkciju glavnog elementa za upravljanje. MMI Navigation Plus Infotainment sustav nudi 8,3-inčni zaslon osjetljiv na dodir, a cijeli sustav posebno je prilagođen integraciji pametnih telefona u kabinu.
Inovativna matrix LED tehnologija svjetala predstavljena u A8 dolazi kao opcija, a uključuje i dinamične pokazivače smjera.
Prodaja u Hrvatskoj počinje na jesen, a cijene još nisu poznate.
50 iljada €