Na testu

Toči benzin, vozi na struju - moderan hibridni outdoor obiteljski SUV

Foto: Mladen Milčić
1/7
25.12.2024.
u 07:00

Isprobali smo najprostraniji Nissanov model uz poseban ePower hibridni pogonski sklop s 214 KS i 525 Nm te e-4orce pogonom na sve kotače

Najveći Nissanov model na našem tržištu X-Trail prostrani je obiteljski SUV koji se nudi uz svu modernu tehnologiju, pa tako i hibridni sustav e-Power, kojim je pokretan i testni primjerak. Taj hibridni sustav sastoji se od 1,5-litrenog turbobenzinskog motora koji služi za proizvodnju električne energije i u ovom slučaju, budući da se radi o modelu s 4x4 pogonom (e-4orce), dva elektromotora koji pokreću kotače.
Dakle, u automobil se toči benzin, a pokreće ga struja pomoću dva elektromotora snage 204 i 136 KS, odnosno sistemske snage od 213 konjskih snaga i čak 525 Nm. Vozite se na struju, a ne morate misliti gdje ćete puniti bateriju koja je malog kapaciteta od 1,73 kWh, koji je dovoljan kako bi se gradska kreni-stani vožnja obavljala isključivo na struju, dok u drugim režimima vožnje benzinski motor radi kao generator električne energije.

Ideja nije sasvim nova, no Nissan je takav sustav prilično usavršio i u vožnji se doima zaista uglađeno. Uz bezstupanjski CVT mjenjač sve komponente rade glatko i vožnja je mirna i poletna. Do stotke prostrani automobil dugačak 468 centimetara mase 1900 kg dolazi za sedam sekundi, dok mu je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h. Sasvim dostatno za većinu vozača.

Pritom nam se prosječna potrošnja kretala od 7 do 7,5 l/100 km, što je za automobil ovih dimenzija s međuosovinskim razmakom od 270,5 cm i prtljažnjikom od 575 litara sasvim zadovoljavajuće. No, ono što svakako oduševljava je lakoća vožnje i udobnost, koji posebno dolaze do izražaja na lošijim cestama ili na makadamu. Budući da je opremljen pogonom na sve kotače, ovakav X-Trail spreman je i za avanture izvan asfalta.


U srednjoj razini opreme N-Trek dolazi uz outdoor dodatke, poput zaštitnih obloga prednjeg i stražnjeg odbojnika te lukova kotača, krovnih nosača i metalik boje, a u unutrašnjosti su i vodootporna sjedala od eko kože. Tu su i dva 12,3" ekrana, head-up display,18" alu naplaci, trozonski klima-uređaj... Cijena jest 50.812 eura

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije