Najveći Nissanov model na našem tržištu X-Trail prostrani je obiteljski SUV koji se nudi uz svu modernu tehnologiju, pa tako i hibridni sustav e-Power, kojim je pokretan i testni primjerak. Taj hibridni sustav sastoji se od 1,5-litrenog turbobenzinskog motora koji služi za proizvodnju električne energije i u ovom slučaju, budući da se radi o modelu s 4x4 pogonom (e-4orce), dva elektromotora koji pokreću kotače.
Dakle, u automobil se toči benzin, a pokreće ga struja pomoću dva elektromotora snage 204 i 136 KS, odnosno sistemske snage od 213 konjskih snaga i čak 525 Nm. Vozite se na struju, a ne morate misliti gdje ćete puniti bateriju koja je malog kapaciteta od 1,73 kWh, koji je dovoljan kako bi se gradska kreni-stani vožnja obavljala isključivo na struju, dok u drugim režimima vožnje benzinski motor radi kao generator električne energije.
Ideja nije sasvim nova, no Nissan je takav sustav prilično usavršio i u vožnji se doima zaista uglađeno. Uz bezstupanjski CVT mjenjač sve komponente rade glatko i vožnja je mirna i poletna. Do stotke prostrani automobil dugačak 468 centimetara mase 1900 kg dolazi za sedam sekundi, dok mu je maksimalna brzina ograničena na 180 km/h. Sasvim dostatno za većinu vozača.
Pritom nam se prosječna potrošnja kretala od 7 do 7,5 l/100 km, što je za automobil ovih dimenzija s međuosovinskim razmakom od 270,5 cm i prtljažnjikom od 575 litara sasvim zadovoljavajuće. No, ono što svakako oduševljava je lakoća vožnje i udobnost, koji posebno dolaze do izražaja na lošijim cestama ili na makadamu. Budući da je opremljen pogonom na sve kotače, ovakav X-Trail spreman je i za avanture izvan asfalta.
U srednjoj razini opreme N-Trek dolazi uz outdoor dodatke, poput zaštitnih obloga prednjeg i stražnjeg odbojnika te lukova kotača, krovnih nosača i metalik boje, a u unutrašnjosti su i vodootporna sjedala od eko kože. Tu su i dva 12,3" ekrana, head-up display,18" alu naplaci, trozonski klima-uređaj... Cijena jest 50.812 eura