NOVITET

Avantura Atlas: Na surovom terenu isprobali smo novu generaciju Toyotina Land Cruisera

Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Toyota
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Toyota
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Toyota
Foto: Sandra Mikulčić
Foto: Sandra Mikulčić
21.11.2024.
u 14:00
Novi Land Cruiser pokreće 2,8-litreni dizelski stroj od 204 KS i 500 Nm, uparen s uglađenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. U Hrvatskoj ova ikona off-road vožnje košta od 92.000 eura. U rujnu 2025. stiže i 48V blagi hibrid temeljen na dizelašu
Pogledaj originalni članak

Novu Toyotinu ikonu, moćni Land Cruiser, isprobali smo u Maroku. Tamo gdje mu odgovara teren; tamo gdje su vozači željni avantura neopterećeni sve strožim europskim ekološkim propisima. Novi Land Cruiser je - dizelaš. Sudeći po odrađenoj testnoj ruti, velikom većinom izvan asfaltiranih puteva, to mu savršeno odgovara. U koliko surovom toliko i prekrasnom okruženju Središnjeg Atlasa, na gruboj stazi koja nas je vodila i do 2220 metara nadmorske visine, novi se Land Cruiser odlično snašao. Jedini automobili koje smo vidjeli na stazama obrubljenima oštrim kamenjem i niskom žilavom vegetacijom bili su Land Cruiseri, pokazujući tako da su u novoj generaciji više nego ikada ranije vozila koja vas mogu odvesti bilo kuda i od tamo vas sigurno vratiti kući. Novi Land Cruiser pokreće 2,8-litreni turbodizelski stroj od 204 KS i 500 Nm, uparen s novim, uglađenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Prvi je to Land Cruiser s električnim servo upravljačem i sustavom odspajanja stabilizatora. 

Novitet je opremljen modernom tehnologijom za zabavu, informiranje i povezivanje, uz obilje sigurnosnih sustava koji nadziru vožnju, promet i okruženje. Interijer Land Cruisera, čistokrvnog terenca, može se mjeriti s onim finih limuzina premium marki. Na digitalne instrumente (9 ili 12,3 inča) skladno se nadovezuje dodirni zaslon multimedijskog sustava (osam ili 12,3 inča). Toyota je svoj simbol snage i avantura sada postavila na jaču platformu, s novom karoserijom - Land Cruiser 250 dolazi na novoj globalnoj GA-F platformi - te mu je za 50 posto ukrutila karoseriju. Njegov sustav 4WD omogućava vozaču da prilagodi način vožnje različitim uvjetima. Zaključati se može centralni i stražnji diferencijal. Stabiliser Disconnect Mechanism (SDM) povećava okomitu pokretljivost kotača. Na izbor je i Multi-Terrain Select koji omogućuje prilagodbu vožnje za pijesak, blato, snijeg i stijene. 

Sveobuhvatni sustav kamera omogućava da vidite sve oko automobila, ali i ispod njega - Multi-Terrain Monitor prikazuje okolinu i teren ispod vozila.  Ljubiteljima težih terena bit će zanimljiv napredni sustav Crawl Control koji automatski prilagođava gas i kočnice pri niskim brzinama. U praksi, kad se nađete na opakoj strmini, kakav god teren mu bio pod kotačima, Land Cruiser sam će se spustiti u dolinu. U Hrvatskoj ova ikona off-road vožnje košta od 92.000 eura. U rujnu 2025. stiže i 48V blagi hibrid temeljen na dizelašu. Serijski Land Cruiser dolazi s pet sjedala, u ponudi je i inačica sa sedam - i dalje uz izdašan prtljažnik. Automobil je 492,5 cm dug, širok je 198 cm te je 193,5 cm visok. Razmak među osovinama iznosi mu 285 cm.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.