Novu Toyotinu ikonu, moćni Land Cruiser, isprobali smo u Maroku. Tamo gdje mu odgovara teren; tamo gdje su vozači željni avantura neopterećeni sve strožim europskim ekološkim propisima. Novi Land Cruiser je - dizelaš. Sudeći po odrađenoj testnoj ruti, velikom većinom izvan asfaltiranih puteva, to mu savršeno odgovara. U koliko surovom toliko i prekrasnom okruženju Središnjeg Atlasa, na gruboj stazi koja nas je vodila i do 2220 metara nadmorske visine, novi se Land Cruiser odlično snašao. Jedini automobili koje smo vidjeli na stazama obrubljenima oštrim kamenjem i niskom žilavom vegetacijom bili su Land Cruiseri, pokazujući tako da su u novoj generaciji više nego ikada ranije vozila koja vas mogu odvesti bilo kuda i od tamo vas sigurno vratiti kući. Novi Land Cruiser pokreće 2,8-litreni turbodizelski stroj od 204 KS i 500 Nm, uparen s novim, uglađenim 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Prvi je to Land Cruiser s električnim servo upravljačem i sustavom odspajanja stabilizatora.
Novitet je opremljen modernom tehnologijom za zabavu, informiranje i povezivanje, uz obilje sigurnosnih sustava koji nadziru vožnju, promet i okruženje. Interijer Land Cruisera, čistokrvnog terenca, može se mjeriti s onim finih limuzina premium marki. Na digitalne instrumente (9 ili 12,3 inča) skladno se nadovezuje dodirni zaslon multimedijskog sustava (osam ili 12,3 inča). Toyota je svoj simbol snage i avantura sada postavila na jaču platformu, s novom karoserijom - Land Cruiser 250 dolazi na novoj globalnoj GA-F platformi - te mu je za 50 posto ukrutila karoseriju. Njegov sustav 4WD omogućava vozaču da prilagodi način vožnje različitim uvjetima. Zaključati se može centralni i stražnji diferencijal. Stabiliser Disconnect Mechanism (SDM) povećava okomitu pokretljivost kotača. Na izbor je i Multi-Terrain Select koji omogućuje prilagodbu vožnje za pijesak, blato, snijeg i stijene.
Sveobuhvatni sustav kamera omogućava da vidite sve oko automobila, ali i ispod njega - Multi-Terrain Monitor prikazuje okolinu i teren ispod vozila. Ljubiteljima težih terena bit će zanimljiv napredni sustav Crawl Control koji automatski prilagođava gas i kočnice pri niskim brzinama. U praksi, kad se nađete na opakoj strmini, kakav god teren mu bio pod kotačima, Land Cruiser sam će se spustiti u dolinu. U Hrvatskoj ova ikona off-road vožnje košta od 92.000 eura. U rujnu 2025. stiže i 48V blagi hibrid temeljen na dizelašu. Serijski Land Cruiser dolazi s pet sjedala, u ponudi je i inačica sa sedam - i dalje uz izdašan prtljažnik. Automobil je 492,5 cm dug, širok je 198 cm te je 193,5 cm visok. Razmak među osovinama iznosi mu 285 cm.