Nakon redizajna Micra izgleda atraktivnije i vraća se na staze slave koju je imala prethodna generacija, koju su žene obožavale. S pravom, pokazuje to naša testna verzija u jarkoj crvenoj boji i bijelom unutrašnjošću. Pa, iako izgled prodaje automobile, a Micra sa Premium opremom osim šminkerskog izgleda nudi gotovo sve što možete poželjeti, od navigacijskog uređaja, staklenog panoramskog krova, automatskog klima uređaja do alu naplataka, Micrini glavni adut nije izgled. Barem ne bi trebao biti.
Prije svega, Microm se sa 1,2-litrenim trocilindarskim turbobenzincem sa 98 KS vrlo lako upravlja. Probijajući se kroz gradske gužve imate osjećaj da vozite autić iz luna parka i bez obzira što nema automatski mjenjač, jer je 5-brzinski ručni mjenjač lagan i brz te se idealno slaže s motorom. A motor je pravi biser. Japanci su početnom Micrinom motoru, 1,2-litrenom trocilindrašu sa 80 KS dodali kompresor, čime je dobio 18 KS više, ali i ukupno 142 Nm okretnog momenta. U gradskoj vožnji se mehanički kompresor vrlo rijetko uključuje, ali čim jače stisnete gas dobijate njegovu podršku.
Micra već na malim okretajima vuče dobro i ravnomjerno, a potrošnja je fantastična. Tvorničku od 4,1 l/100 km nismo postigli, ali vozili smo se u prosjeku (otvorena cesta 80 km/h, autocesta 120 km/h i gradska vožnja uz stop/start sustav) s manje od 5 litara! Ako ne pazite i vozite se uvijek dinamično nećete trošiti više od 6,5 litara. Pa nije ni čudno što Nissan u Micri ni ne nudi dizelski motor, jer jednostavno nije ni potreban. Micra DIG-S je odlična i na autocesti gdje juri do 180 km/h, a i pri većim brzinama je stabilna.
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Uz kompresor 1,2-litreni motor emitira 20 g/km CO2 manje, pa je Micra sa 95 g/km najekološkiji automobil u klasi, a zbog toga je i trošarina manja.
Ukupna cijena za full opremljenu Micru je 106.500 kuna, uz još 2200 kuna za metalik boju.
A kad voziš LANCIA Ypsilon, Chevrolet Spart, Citroen C2, FIAT Punto ili Renault Clio ... nikada više ne sedneš u 'nissan'.