Nakon šest mjeseci testiranja u svim uvjetima i pri svim mogućim namjenama, naš se maratonac C3 Picasso vraća u Citroënovu garažu. Kad podvučemo crtu ispod svih gradskih i izvangradskih kilometara, naše je mišljenje da je primarna uloga tog modela upravo ona - obiteljska. Naime, bez obzira na šminkersku opremu koja ga je pretvorila u mamac za mnoge poglede, najviše nas se dojmio ipak kad smo, uoči višetjednog izbivanja iz matičnoga grada - u njega uspjeli potrpati sve potrebno odraslom dvojcu s nekoliko mjeseci starim djetetom i povećim kućnim ljubimcem.
Stanu i veća kolica
Uz dječja kolica, u prtljažnik testnog “francuza” utrpali smo svu silu odjeće, obuće, igračaka,… I pri tome si nismo blokirali pogled kroz stražnje staklo – dakle, automobil nije bio natrpan do krova – i sva su sjedala normalno bila u funkciji, bilo da su na njima odrasli putnici, ili dijete u dječjoj sjedalici. Samo smo stražnju klupu malo pomaknuli prema naprijed, da povećamo prtljažni prostor.
Na gradskim smo ulicama odradili veći dio ovog hard testa. Kompaktan jednovolumen, zahvaljujući relativno skromnim dimenzijama i kutijastom obliku, i više se nego dobro snalazi u urbanim prostorima. Prednosti njegovog kutijastog oblika do punog su izražaja došle prilikom parkiranja na skučenom prostoru. Autu dugom 408 cm krajeve vozač ili vidi, ili ih lako može procijeniti, a od pomoći su bili i precizni parkirni senzori.
Važnija je praktičnost
Iako smo pri prvom sjedanju u auto s veseljem pogledali prema nebu – kroz panoramski krov - sada, šest mjeseci kasnije, iz testnog bismo modela upravo to izbacili. Jer, za njega valja doplatiti 4500 kn, a nismo baš često kroz njega puštali svjetlost u putničku kabinu. Iako je staklo zatamnjeno, ljetno sunce ipak je prejako da bi između njega i putnika bilo samo staklo panoramskog krova. Stoga je za ljetnih dana od pomoći bilo krovno sjenilo. Panoramski krov zanimljiv je tek nešto većoj djeci koja pogledom u nebo krate dosadu putovanja.
Turbodizelaš tih, loš mjenjač
Testni model pogoni 109 KS jako turbodizelsko srce. Spomenuti se dizelaš može pohvaliti uglađenim, tihim i mirnim radom. Istodobno, dovoljno je agilan da auto i na otvorenoj cesti pristojno povuče. Riječju “pristojno” najbolje možemo opisati i potrošnju. Tijekom testa, naime, Citroën C3 Picasso prosječno nam je trošio 7,9 l. Najslabijom karikom pokazao se 5-brzinski ručni mjenjač. Kromirani vrh ručice mjenjača ljeti se užari, a zimi je leden, pa je mijenjanje brzina neugodno. Osim toga, mjenjač ima problema kod ubacivanja u rikverc.
C3 Picasso najbolje se snašao u zahtjevnoj obiteljskoj ulozi
FOTO Premijer Plenković sa suprugom Anom snimljen na misi za Badnjak
Bračni par Plenković ima troje djece, a u braku su više od deset godina
Trumpove izjave zabrinule su ovu europsku državu, odmah su počeli ulagati u obranu: 'Nismo na prodaju'
Na Trumpove zahtjeve za vlasništvom i kontrolom Grenlanda je Grenlandski premijer Mute Egede rekao kako "nisu na prodaju", a dodao je kako bi Grenlanđani i dalje trebali biti otvoreni za suradnju i trgovinu, posebice sa svojim susjedima. Analitičari ističu kako je o ovom planu Danska raspravljala već duže vrijeme te kako to nije direktan odgovor na Trumpove komentare.
Bomba iz Španjolske: Luka Modrić bi u idućih deset dana mogao potpisati za velikog Realovog rivala
Više ne igra tako često kao prije, ali svaki put kada dobije priliku uglavnom odradi svoj posao prema očekivanjima. Ove godine odigrao je čak 66 utakmica, uključujući i utakmice za reprezentaciju i klub.
Jednostavno je i sigurno za korištenje, no većina Hrvata je još uvijek skeptična: 'Više ne nosim klasičan novčanik'
Čak i oni koji nisu na “ti” s tehnologijom s njima nemaju što zabrljati jer je sve toliko jednostavno i intuitivno.
Kako se influencerica snalazi u svijetu financija? Matea Frajsberger otkrila svoje trikove za štednju