Citroënova “magična kutija” prošla je vrlo dobro na našem višemjesečnom testu

C3 Picasso najbolje se snašao u zahtjevnoj obiteljskoj ulozi

Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Saša Zinaja
citroen c3 picasso
Foto: Sandra Mikulčić
citroen c3 picasso
Foto: Saša Zinaja
citroen c3 picasso
Foto: Saša Zinaja
citroen c3 picasso
23.01.2010.
u 10:09
Uz lagano postavljanje dječje sjedalice i smještaj kolica, testni automobil isprobavali smo tijekom gradske vožnje, ali i na duljim putovanjima izvan grada
Pogledaj originalni članak

Nakon šest mjeseci testiranja u svim uvjetima i pri svim mogućim namjenama, naš se maratonac C3 Picasso vraća u Citroënovu garažu. Kad podvučemo crtu ispod svih gradskih i izvangradskih kilometara, naše je mišljenje da je primarna uloga tog modela upravo ona - obiteljska. Naime, bez obzira na šminkersku opremu koja ga je pretvorila u mamac za mnoge poglede, najviše nas se dojmio ipak kad smo, uoči višetjednog izbivanja iz matičnoga grada - u njega uspjeli potrpati sve potrebno odraslom dvojcu s nekoliko mjeseci starim djetetom i povećim kućnim ljubimcem.

Stanu i veća kolica
Uz dječja kolica, u prtljažnik testnog “francuza” utrpali smo svu silu odjeće, obuće, igračaka,… I pri tome si nismo blokirali pogled kroz stražnje staklo – dakle, automobil nije bio natrpan do krova – i sva su sjedala normalno bila u funkciji, bilo da su na njima odrasli putnici, ili dijete u dječjoj sjedalici. Samo smo stražnju klupu malo pomaknuli prema naprijed, da povećamo prtljažni prostor.

Na gradskim smo ulicama odradili veći dio ovog hard testa. Kompaktan jednovolumen, zahvaljujući relativno skromnim dimenzijama i kutijastom obliku, i više se nego dobro snalazi u urbanim prostorima. Prednosti njegovog kutijastog oblika do punog su izražaja došle prilikom parkiranja na skučenom prostoru. Autu dugom 408 cm krajeve vozač ili vidi, ili ih lako može procijeniti, a od pomoći su bili i precizni parkirni senzori.

Važnija je praktičnost
Iako smo pri prvom sjedanju u auto s veseljem pogledali prema nebu – kroz panoramski krov - sada, šest mjeseci kasnije, iz testnog bismo modela upravo to izbacili. Jer, za njega valja doplatiti 4500 kn, a nismo baš često kroz njega puštali svjetlost u putničku kabinu. Iako je staklo zatamnjeno, ljetno sunce ipak je prejako da bi između njega i putnika bilo samo staklo panoramskog krova. Stoga je za ljetnih dana od pomoći bilo krovno sjenilo. Panoramski krov zanimljiv je tek nešto većoj djeci koja pogledom u nebo krate dosadu putovanja.

Turbodizelaš tih, loš mjenjač
Testni model pogoni 109 KS jako turbodizelsko srce. Spomenuti se dizelaš može pohvaliti uglađenim, tihim i mirnim radom. Istodobno, dovoljno je agilan da auto i na otvorenoj cesti pristojno povuče. Riječju “pristojno” najbolje možemo opisati i potrošnju. Tijekom testa, naime, Citroën C3 Picasso prosječno nam je trošio 7,9 l. Najslabijom karikom pokazao se 5-brzinski ručni mjenjač. Kromirani vrh ručice mjenjača ljeti se užari, a zimi je leden, pa je mijenjanje brzina neugodno. Osim toga, mjenjač ima problema kod ubacivanja u rikverc.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.