Citroën C1

Vozili smo francuski dio gradskog trolista

Citroën C1
Citroën C1
Citroën C1
Citroën C1
Citroën C1
Citroën C1
Citroën C1
01.08.2014.
u 17:00
Novi C1 na hrvatsko tržište stiže tijekom rujna, a nudit će se u izvedbi s pet vrata i Airscape otvorom na krovu. Stajat će od 76.388 kuna
Pogledaj originalni članak

Još jednog gradskog mališana isprobali smo na nizozemskim prometnicama. Novi Citroën C1 predstavio nam se u Amsterdamu, ekološki osviještenom i živahnom gradu slobodnih nazora. Baš poput novoga C1, koji na hrvatsko tržište stiže u rujnu ove godine. Francuski novitet u ponudi je s pet vrata i s novom siluetom s otvorom na krovu, koja se naziva Airscape. Kupci mogu birati između dvije razine opremljenosti te između benzinskih VTi 68 i PureTech 82 motora. Početna cijena dizajnerski dotjeranog automobila je 76.388 kn, za izvedbu Feel VTi 68. Sa snažnijim agregatom stoji 82.712 kn.

Ključ upečatljivosti

Za male je automobile posebno karakteristično što s manjim intervencijama na karoseriji možete postići puno. Ključ upečatljivosti je u dobro osmišljenoj individualizaciji. Primjerice, već crvenom bojom platnenog krova uparenom s crvenim kućištima retrovizora na srebrnoj karoseriji postiže se puno. Bojama i uzorcima igrati se možete i u razigranom interijeru, u kojem u oči najprije upada 7-inčni tablet osjetljiv na dodir, putem kojeg se upravlja bitnim funkcijama vozila. Općenito, automobil donosi više korisne tehnologije koja olakšava svakidašnjicu, a vrijedi spomenuti tehnologiju Mirror Screen koja omogućuje kopiranje aplikacija s pametnog telefona te njihovo upravljanje putem tableta osjetljivog na dodir. Novi Citroën C1 može biti opremljen i sustavom pristupa i pokretanje vozila bez ključa, kamerom za vožnju unatrag, kao i sustavom pomoći pri kretanju na uzbrdici.

Udoban i agilan u vožnji

U vožnji se iskazao udobnošću i agilnošću, za koju zasluge - osim žustrim motorima i dobrom ovjesu - idu i masi smanjenoj na 840 kg. Automobil je upravljiviji, stabilniji i bolje zvučno izoliran. S obzirom da dužinu od samo 346 centimetara, okretan je i lako se njime upravlja i u skućenim gradskim uvjetima.

>> Gradska Toyota u prvi plan stavlja posebnost

>> Mali šarmer od sada dvobojan i bez krova

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.