Citroën i mreža ovlaštenih distributera pokrenuli su u lipnju atraktivnu prodajnu akciju “Angry Birds” za Citroën C3 i C3 Picasso. Osim posebnih cijena, pogodnost za kupce je kredit u hrvatskim kunama s akcijskom fiksnom kamatnom stopom od 4,99 % uz Citroën Financiranje Splitske banke te poklon produženog jamstvo Essential Drive u trajanju 4 godine ili 70.000 km.
Citroën C3 Medveščak PureTech 82 s cijenom od 85.900 kn pokreću novi trocilindarski benzinski Pure Tech motori koje krasi inovativna, učinkovita i ekonomična tehnologija. Također je u ponudi Citroën C3 Picasso s učinkovitim i štedljivim Euro 6 BlueHDi motorima koji je referenca u svijetu u pogledu potrošnje i emisije CO2, pa je tako Citroën C3 Picasso Seduction BlueHDi 100 u ponudi s cijenom od 105.900 kn.
Angry Birds, video igra prepuna akcije, postigla je međunarodni uspjeh i postala stvarni društveni fenomen. Ovo je bila prilika marki Citroën za suradnju s filmskom i televizijskom tvrtkom Sony Pictures za nekonvencionalnu reklamnu kampanju u kojoj su se udružili vodeći modeli s dražesnim pticama Angry Birds, a koja se temelji na zajedničkim vrijednostima kao što su zabava i optimizam.