Simpatičan dizajn, za gradsku klasu nenadmašan komfor i uzorna praktičnost već su neko vrijeme najbitniji argumenti Citroënova modela C3, a nije ih se odrekao ni u redizajniranoj izvedbi, kakvu smo isprobali. Urbanom francuzu osvježen je izgled, a uočavamo i još neka manja poboljšanja. Nova mu je prednja maska, dotjerana su svjetla, a novi izgled podaren je i Airbump plastičnim štitnicima na boku vozila. Krov se sada može personalizirati zanimljivim naljepnicama. Na stražnjem dijelu nema promjena, a dizajnerski nije dirana ni unutrašnjost. Bez obzira na to, moderna je kao i prilikom prvog predstavljanja automobila.
Za automobil B segmenta, Citroën C3 u kabini nudi dovoljno prostora, kao i u prtljažniku koji prima 300 litara. Dosta dobro za automobil dug 399,6 centimetara. Naglasak je na ergonomiji, upravljanje svim funkcijama je jednostavno. Poput svih Citroëna, i C3 u vožnji je natprosječno udoban, za što najveće zasluge idu mekano podešenom ovjesu. Gradske neravnine upija s lakoćom. S druge strane, trpe vozači nešto dinamičnijeg stila vožnje jer se pri oštrijem skretanju C3 malo više naginje, no takvi će vjerojatno birati i nešto dinamičniji automobil. C3 je stvoren za ugodno krstarenje gradskim ulicama.
Pod poklopcem isprobanog primjerka već je dokazani 1,2-litreni trocilindarski turbobenzinac od 110 konjskih snaga, pri 5500 okretaja u minuti. Radi mirno, elastičan je i ima sasvim dovoljno snage. Štoviše, testni C3 sasvim solidno ubrzava te postiže maksimalnih 198 km/h. Istovremeno, ne žeđa previše. Prosjek testa iznosio nam je odličnih 5,8 l/100 km. Žustar benzinac uparen je sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem.
Cjenovno se Citroën C3 i nakon redizajna drži među povoljnijim modelima klase. Stoji od 91.900 kn, a u isprobanoj Shine Puretech 110 izvedbi cijena mu je 123.900 kn (127.700 kn s dosta dodatne opreme). Shine oprema obuhvaća, među ostalim, LED Vision svjetla, audio sustav, 7” dodirni zaslon, automatski klima-uređaj, Airbump, dvobojnu karoseriju, stražnje parkirne senzore, prepoznavanje znakova.
taj od 91000 je osnovni model od 83 konja