Hrvatski proizvod

Cool hrvatski retro elektrobicikli - cijena od 30 do 35 tisuća kuna

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
29.05.2018.
u 14:42
Dizajnerski u stilu povijesnih “cafe racera”, prvi put dolazi bez pedala i uz elektro pogon, a planira se i snažnija verzija
Pogledaj originalni članak

Jedan od najzanimljivijih izložaka i to “Made in Croatia” na ovogodišnjem Zagreb Autoshowu bio je na štandu SentiMental Bikesa, gdje je bio izložen vrlo zanimljivo dizajniran električni bicikl (e-cikl) SentiMental Experiment. Retro bicikl na struju najnoviji je proizvod ove zagrebačke tvrtke koja već pet godina izrađuje custom bicikle po narudžbi u stilu starih “cafe racera” te nakon brojnih isporučenih modela s pedalama i benzinskim motorima. Već na prvi pogled jasno je da ga traže oni koji vole poseban dizajn snažno naslonjen na retro lifestyle. A na Zagreb Autoshowu pobudio je veliko zanimanje posjetitelja, ali i zabilježio prve narudžbe koje će omogućiti proizvodnju prve male serije ovih električnih bicikala od 50 komada. Zainteresiranih ima i iz inozemstva, primjerice, Italije i Portugala.

– Ovo je eksperiment, vizija, prototip nečega što će se moći proizvoditi u većoj seriji. Ostvaruje brzinu od 25 km/h s blokadom, ali i dvostruko veću kada se na njega lijepi Not for road use što Experiment čini pravim motociklom. Za razliku od svih dosadašnjih modela, ovaj nema pedale, ali zadržava glavne smjernice stila, načina izrade i zapravo na najbolji način modernizira dobar povijesni koncept. Prodavat će se s očekivanom cijenom između 30 i 35 tisuća kuna ovisno o dodacima – kaže Duško Ilijević, osnivač SentiMental Bikesa, dizajner i glavni kreator ovih zanimljivih dvokotača, koji inače radi kao odgojitelj u dječjem vrtiću.

Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment
Foto: Petar Glebov/PIXSELL
Zagreb: Tvrtka SentiMental Bikes na Zagreb Auto Showu predstavila novi model e-bicikla Experiment

Elektromotor se nalazi straga u glavčini kotača (naba) i namijenjen je biciklima snage 500W, odnosno u kratkom vršnom opterećenju 1 kW. Baterije su smještene u sredini rame na samome dnu, što pridonosi niskom težištu i samim time boljim voznim svojstvima. Rama je od zavarenih čeličnih cijevi, a na mjestu gdje se kod motocikala nalazi rezervoar nalazi se pretinac za stvari koji se može zaključati.

Masa je 40 kilograma, brzina je limitirana na 25 km/h, a službeno prema propisima spada u elektro-romobile, budući da nema pedale. Postoji mogućnost prilagodbe i na veće brzine, primjerice do 50 km/h, ali tada postaje e-moped i mora se registrirati (još nije homologiran za takvu uporabu). Doseg s jednim punjenjem iznosi 50 kilometara, dakako, ovisno o režimu vožnje, a baterija se može ponijeti u kuću ili puniti, primjerice, na poslu. Punjenje traje šest sati. Fond za zaštitu okoliša nedavno je objavio natječaj za poticaje na eko vozila kojim se mogla dobiti potpora za električne bicikle od 5000 kuna, a za električne mopede do 20.000 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

Avatar links
links
15:59 29.05.2018.

super ali nekako ljepše izgleda 30000 kn na hrpi... preskupa egzibicija

OB
ObrenM
19:15 29.05.2018.

Pet tisuca eura dati za ovo"vozilo"moze dati samo korisnik Vrapca.

IB
ibiza
15:39 29.05.2018.

super za onog tko ima loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee