Novi “moto-bike” na našem tržištu po makadamu može juriti 60 km/h. Ali, još više fascinira zabavna vožnja po neravnom i mjestimice blatnjavom terenu. A sve to bez ikakve buke i štetnih emisija, jer Bultaco Brinco R, kako se zove svojevrsni hibrid između motocross motocikla i brdskog bicikla, pokreće elektromotor smješten u nabi (glavčini) stražnjeg kotača dok je baterija smještena na rami. Najsličniji je klasičnom motocross motociklu samo što ima pedale i električni umjesto benzinskog motora.
Na neravnom se terenu bez obzira na masu od 39 kg Bultaco Brinco R čini sigurnim, laganim za uporabu i upravljivim. Tek pri okretanju u mjestu do izražaja dolazi njegova masa. Neravnine prolazi bez problema zahvaljujući podesivom ovjesu. I pri maksimalnim brzinama koči odlično, za što su zaslužne hidraulične disk kočnice promjera 203 mm.
Može se voziti samo na pedale, ali zbog mase to na duge pruge i uzbrdo nije predviđeno, pa se pedale zapravo koriste kod startanja i malih brzina te kao prvotna pomoć elektromotoru kod starta uzbrdo. Elektromotor maksimalne snage 2kW živahno reagira na davanje gasa (klasično, kao kod motora, dok je na drugoj ručki upravljača smješten mjenjač s 9 brzina). Mogu se birati 3 moda rada – sport, eco i tour - te se osjeti promjena načina rada u dostupnoj snazi motora, a opremljen je i tempomatom. Baterija kapaciteta 1,3 kWh na kućnu se utičnicu napuni za tri sata, a autonomija je od 50 do 100 km, ovisno o režimu vožnje i masi vozača.
Ovaj se model ne smije koristiti na javnim prometnicama već isključivo na privatnim posjedima. No, Bultaco nudi i druge modele, od kojih su neki prilagođeni za cestovnu vožnju. Takvi su, primjerice, modeli Brinco i Albero koji se nude u dvije razine snage. Cijena Bultaco Brinco R modela je 42.106 kuna, a verzija Brinco R-B stoji 32.634 kuna. Za neke je modele moguće iskoristiti poticaje Fonda za zaštitu okoliša, onda kad su oni aktualni. Za najslabije modele koji spadaju pod e-bicikle može se dobiti poticaj do 5000 kuna, a za snažnije modele koji spadaju pod e-mopede do 20.000 kn (do 40% cijene vozila). Primjerice, gradski model Albera ima redovnu cijenu 44.990 kn, dok uz 40% poticaja stoji 26.994 kuna.
10 stvari koje možda niste znali o Yugu: