Coupe izvedbu Astre, model GTC, isprobali smo i u najsnažnijem izdanju kojega tjera 1,6-litreni turbo benzinski agregat. Potentan turbak pri 5500 okretaja u minuti isporučuje 180 konjskih snaga, uz 230 Nm okretnog momenta u području od 2200 do 5400 o/min. Dovoljno i zahtjevnijim vozačima, kojima neće smetati povećan angažman u vožnji. Jer, upravo to ova Astra traži, kako bi pružila potpuni užitak. Jasno, dinamičnija vožnja za sobom povlači i povećanu potrošnju goriva, a ona se u ovom slučaju prosječno penje i do 10 litara na stotinu kilometara.
Coupe izvedba Astre - bez obzira na izbor motora - prvenstveno želi ugoditi vozaču. Stoga je razumljivo i da joj nitko ne zamjera malo teži pristup stražnjim sjedalima. Trovratna karoserija naglašava sportski duh, kojega pak u praksi provode FlexRide sustav (vozač mijenja postavke upravljača i amortizera ovisno o željenom načinu vožnje) i HiPerStrut ovjes, zahvaljujući kojem je osjećaj na upravljaču bolji, upravljanje preciznije. S druge strane, uspio nas je udobno prevesti i preko najneravnijih prometnica, bez obzira na 20-inčne kotače.
Isprobana Astra GTC Sport 1,6 Turbo s podužim popisom dodatne opreme (Flex-Ride, parkirni senzori, LED stražnja svjetla, aluminijski naplatci 20", sport paket, vrhunska sportska sjedala...) košta 212.290 kn. No, bez dodatne opreme ona košta 170.300 kn, dok Astra GTC 1,6 Turbo s početnim Enjoy paketom opreme (dvozonski automatski klima uređaj, radio CD MP3, komande na upravljaču, putno računalo, tempomat, el. podizanje stakala, prednji i bočni zračni jastuci, zračne zavjese,...) košta 162.700 kn.
Za mene auto mora imati zadnji pogon da bi bio auto. Prednji pogon je za prometna vozila, bilo da u sufiksu imaju GTC, GTI, CC, ili sto god.