Opel Astra GTC

Coupe kojem je najvažnija zadaća ugoditi vozaču

Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: 'Marko Prpic/PIXSELL'
'30.03.2012., Zagreb - Test automobila Opel Astra Gtc. Photo: Marko Prpic/PIXSELL'
Foto: 'Marko Prpic/PIXSELL'
'30.03.2012., Zagreb - Test automobila Opel Astra Gtc. Photo: Marko Prpic/PIXSELL'
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
Foto: Marko Prpić/PIXSELL
opel astra gtc (1)
24.08.2012.
u 23:59
Vrhunski HiPerStrut ovjes Opel Astru GTC čini upravljivijom i preciznijom, ali i udobnijom
Pogledaj originalni članak

Coupe izvedbu Astre, model GTC, isprobali smo i u najsnažnijem izdanju kojega tjera 1,6-litreni turbo benzinski agregat. Potentan turbak pri 5500 okretaja u minuti isporučuje 180 konjskih snaga, uz 230 Nm okretnog momenta u području od 2200 do 5400 o/min. Dovoljno i zahtjevnijim vozačima, kojima neće smetati povećan angažman u vožnji. Jer, upravo to ova Astra traži, kako bi pružila potpuni užitak. Jasno, dinamičnija vožnja za sobom povlači i povećanu potrošnju goriva, a ona se u ovom slučaju prosječno penje i do 10 litara na stotinu kilometara.

Coupe izvedba Astre - bez obzira na izbor motora - prvenstveno želi ugoditi vozaču. Stoga je razumljivo i da joj nitko ne zamjera malo teži pristup stražnjim sjedalima. Trovratna karoserija naglašava sportski duh, kojega pak u praksi provode FlexRide sustav (vozač mijenja postavke upravljača i amortizera ovisno o željenom načinu vožnje) i HiPerStrut ovjes, zahvaljujući kojem je osjećaj na upravljaču bolji, upravljanje preciznije. S druge strane, uspio nas je udobno prevesti i preko najneravnijih prometnica, bez obzira na 20-inčne kotače.

Isprobana Astra GTC Sport 1,6 Turbo s podužim popisom dodatne opreme (Flex-Ride, parkirni senzori, LED stražnja svjetla, aluminijski naplatci 20", sport paket, vrhunska sportska sjedala...) košta 212.290 kn. No, bez dodatne opreme ona košta 170.300 kn, dok Astra GTC 1,6 Turbo s početnim Enjoy paketom opreme (dvozonski automatski klima uređaj, radio CD MP3, komande na upravljaču, putno računalo, tempomat, el. podizanje stakala, prednji i bočni zračni jastuci, zračne zavjese,...) košta 162.700 kn.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 6

Avatar flegmatik
flegmatik
08:30 25.08.2012.

Za mene auto mora imati zadnji pogon da bi bio auto. Prednji pogon je za prometna vozila, bilo da u sufiksu imaju GTC, GTI, CC, ili sto god.

AA
aabbcc
11:20 25.08.2012.

...zadaća ugoditi vozaču __________________ pa kako da mu fale dvoja vrata da ne ulaze preko glave vozacu ?

CR
crocro
13:08 25.08.2012.

Kako god i na koji način ga najavljivali, u realnosti je automobil vrlo prosječan i njegova cijena ne bi trebala biti puno veća od 100 000 kuna. Dakle vozilo nije dostojno cijene jer za takvu cijenu možete kupiti automobil puno bolji i ljepši. Naravno samo oni koji mogu i koji primaju dobre plaće i mogu platiti vozilu u gotovini ili na kredit. Malo koji obični smrtnik može pomisliti na takvo što. Ali meni se u potpunosti ne sviđa armatura, vrlo je konvencionalna i djeluje čak zastarjelo i malo inovativno. Za taj novac mora biti sve vrhunsko u svim segmentima. Naravno ako ga žele prodati u zamišljenom broju primjeraka. No, doći će vrijeme kada će cijene vozila biti vrlo prihvatljive, jer će ih štancati kao što štancaju dijelove računala, kupovna moć sve slabija, a vozila će se rastakati na lagerima. Svakoj industriji je bvolja računica proizvode učiniti dostupnima svim kategorijama ljudi a ne samo pojedincima. Više bi zaradile industrije nego kada njihove proizvode mogu kupiti samo određene skupine ljudi.