Nakon nekoliko tjedana zaprimanja prijava, Peugeot je između 465 prijavljenih odabrao četiri kandidata koji će štedljivom vožnjom pokušati osvojiti novi automobil. Za desetak dana na put prema Parizu kreće Domagoj Škegro iz Splita, kojem će u Peugeotovom modelu 207 suvozač biti Mario Radić-Filipović.
U nešto većoj 308-ici štedljivo će voziti Zrinka Lovrović i suvozač Alan Bence iz mjesta Mahičino. Kandidat za osvajanje modela 3008 je Milijan Čuljak iz Sesveta, kojemu će suvozač biti sin Lovro. Posljednji par su Krešimir Spajić, kao vozač, i Hrvoje Spajić kao suvozač iz Zagreba.
Već u subotu testni vozači Večernjeg lista i Auto motor i sporta, koji medijski prate ovu akciju, održat će tečaj štedljive vožnje kako bi kandidati što spremnije krenuli na put prema Parizu, odakle će 28. veljače poći na 1000 kilometara dug put prema Ženevi.
Na cilj treba stići za 30 do 36 sati. Kad 1. ožujka stignu na cilj, Peugeotovi stručnjaci preuzet će automobile i izmjeriti koliko je ostalo goriva u rezervoaru, kako bi se znalo tko je bio najštedljiviji, odnosno tko je pobjednik u pojedinoj kategoriji.
Sve ekipe imat će jednake uvjete jer će automobili u svakoj kategoriji biti jednako opterećeni. Tako je svima pružena jednaka mogućnost pobjede, a presudnu ulogu imat će način vožnje.
Najviše je prijavljenih kandidata bilo iz Francuske, njih 3766, što je posve razumljivo. No, u konačnici i oni, kao i mi, imaju samo četiri ekipe, po jednu u svakom od automobila koji se mogu osvojiti najštedljivijom vožnjom.
Pobjednici će biti poznati 2. ožujka, tijekom prvog novinarskog dana na salonu automobila u Ženevi, kada će im na Peugeotovom izložbenom prostoru biti uručeni i ključevi novih vozila.