Nakon cenzura

Facebook će odobriti objavljivanje nasilnog i eksplicitnog sadržaja - ako bude važan

Foto: Youtube Screenshot
Švedska reklama za podizanje svijesti o raku dojke
Foto: Youtube Screenshot
Čuvena fotografija Nicka Uta na kojoj djevojčica bježi od napada napalmom za vrijeme Vijetnamskog rata
Foto: Reuters
Mark Zuckerberg
Foto: Pixabay
Društvena mreža Facebook
Foto: Pixabay
Društvena mreža Facebook
Foto: Facebook
24.10.2016.
u 11:00
Tehnološku tvrtku prozvali su nakon što su proteklih tjedana cenzurirali objave od javne važnosti
Pogledaj originalni članak

Facebook planira odobriti objavljivanje eksplicitnog sadržaja ako bude dovoljno važan i od javnog interesa. Odluka je uslijedila nakon što je tvrtka posljednjih tjedana provela nekoliko cenzura.

Prva se dogodila u rujnu kada je cenzurirana jedna od najpoznatijih ratnih fotografija u povijesti. Riječ je o čuvenoj fotografiji Nicka Uta iz Vijetnamskog rata na kojoj gola, uspaničena djevojčica bježi od napada napalmom.

Tada je tvrtku prozvao urednik norveških novina Aftenposten, Espen Egil Hansen jer je stranica uklonila njegovu poveznicu s člankom na tu temu. Iz Facebooka su smatrali da je teško razlikovati kada je ispravno zabraniti fotografiju golog djeteta, a kada ne.

- Cilj nam je prikazati više fotografija i priča koje ne predstavljaju sigurnosne prijetnje te ne prikazuje grafički sadržaj koji maloljetnici ili drugi ljudi ne trebaju vidjeti - poručio je Joel Kaplan, potpredsjednik Facebooka za politiku američke društvene mreže, kako navodi CNBC.

Zabranjena reklama za borbu protiv raka

Prošli četvrtak Facebook je uklonio švedsku reklamu za podizanje svijesti javnosti o raku dojke. Animirana reklama prikazivala je ženske grudi uz objašnjenje kako ih pravilno pregledati. Švedsko društvo za borbu protiv raka oštro je osudilo potez tvrtke.

U posljednje vrijeme Facebook je pod velikom pritiskom da regulira standarde zajednice. Najavljenu promjenu planiraju provesti uz poštivanje lokalnih normi i temelja globalne prakse.

>> Zuckerberg nudi virtualni teambuilding za kompanije

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.