Zanimljiv potez

Facebook je danas učinio nešto što još nikad nije

Foto: Reuters/PIXSELL
Mark Zuckerberg
Foto: Reuters/PIXSELL
Mark Zuckerberg
29.01.2018.
u 11:03
Današnje najave znak su nastojanja tvrtke da se pripremi prije nego što na snagu 25. svibnja stupi europski zakon o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation - GDPR)
Pogledaj originalni članak

Američki tehnološki div Facebook danas je po prvi puta objavio načela privatnosti te pokrenuo objavu obrazovnih videozapisa kako bi pomogao korisnicima kontrolirati tko ima pristup njihovim informacijama, a u sklopu priprema za početak primjene strogog zakona EU o zaštiti podataka.

Videozapisi će korisnicima pokazati kako upravljati podacima koje Facebook koristi kako bi im prikazao oglase, kako izbrisati stare objave, kao i što se događa s podacima kada izbrišu svoj korisnički račun, pojasnila je putem bloga direktorica kompanijinog odjela privatnosti podataka Erin Egan.

Iz Facebooka, koji ima više od dvije milijarde korisnika širom svijeta, napomenuli su da nikada prije nisu objavili načela, odnosno svoja pravila o tome kako tvrtka obrađuje korisničke informacije.

Fotografije koje su nas nasmijale, ali i šokirale. Najveći hit dolazi iz središta Zagreba:

Mnoge šokantne ili smiješne fotografije objavljene na društvenim mrežama u kratkom roku postanu viralne zahvaljujući brojnim lajkovima i komentarima. Upravo neke od tih mi vam donosimo u našem pregledu.
Foto: Facebook/Dnevna doza prosječnog Dalmatinca
Foto: Facebook/Dnevna doza prosječnog Dalmatinca
Foto: Facebook/Dnevna doza prosječnog Dalmatinca
Pismo
Foto: Čitatelj
Registracija
Foto: čitatelj večernjeg lista Karlo Luka
policija
Foto: Facebook
Fotografija udarenog automobila
Foto: Facebook
Poruka na fejsu
Foto: Facebook
parkiranje
Foto: Facebook/Vatrogasci - Oni su naši heroji
vatrogasci
Foto: Facebook
poruka
Foto: Michel Klooster
vjenčanje
Foto: Faceebook
Fejs fotka 2
Foto: Facebook
Kayla Marlowe, bong
Foto: Reddit
beba s bijelom kosom
Foto: Asia Wire
Parichat Chatsri
Poruke
Poruke
Poruke
Foto: Imgur
nudist
Foto: Facebook
Charisha Raylee Gobin
Foto: Twitter
Selfie
Foto: Screenshot
Slika ultrazvuka
Foto: Twitter
Remy Altuna
Foto: Snapchat
tetovaža
Foto: Facebook
Molly Lensing
Foto: Facebook
Alex McDaniel
Foto: Twitter
Georgine Jarvis
Foto: Monica Carvalho
Mladenka Danielly Katsue

Današnje najave znak su nastojanja tvrtke da se pripremi prije nego što na snagu 25. svibnja stupi europski zakon o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation - GDPR), što će predstavljati najveće promjene pravila u području zaštite osobnih podataka od nastanka interneta.

Novi zakon predviđa da će kompanije u roku od 72 sata morati prijaviti kršenja privatnosti podataka, kao i omogućiti korisnicima da izvuku i izbrišu svoje podatke.

"Svjesni smo da ljudi koriste Facebook za povezivanje, no ne želi svatko dijeliti sve sa svima, uključujući i s nama. Važno je da imate izbora kada se radi o tome kako se koriste vaši podaci", napisala je Egan.

Također, tvrtkina načela privatnosti uključuju i pomoć korisnicima u razumijevanju kako se njihovi podaci koriste, čuva sigurnost tih podataka, stalno poboljšavaju nove kontrole, te ispunjava odgovornost prema regulatorima.

"Proizvode podvrgavamo strogim provjerama sigurnosti podataka. Također se susrećemo s regulatorima, zakonodavcima i stručnjacima za zaštitu privatnosti diljem svijeta kako bismo dobili podatke i mišljenja o našim praksama i pravilima", navodi se u blogu.

Glavna operativna direktorica kompanije Sheryl Sandberg objavila je prošlog tjedna da će Facebook stvoriti novi centar za privatnost, koji bi na jednom mjestu objedinio sve ključne postavke privatnosti te društvene mreže.

Novi europski zakon drastično će povećati novčane kazne za tvrtke za koje se utvrdi da krše zakon o zaštiti podataka, koje mogu dosegnuti čak četiri posto njihovog godišnjeg globalnog prometa ili 20 milijuna eura, ovisno o tome koji je iznos viši.

Od ponedjeljka će korisnici Facebooka dobiti podsjetnik da izvrše "provjeru privatnosti", napisala je Egan, kako bi bili sigurni da se slažu s time koje podatke dijele i s kime.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

NE
Neutralac
21:29 31.01.2018.

Facebook = glavni izvor za "fake news" i najgora posast za covjecanstvo u moderno doba...