Promjena

Facebook naljutio izdavače, dionica pala 5 posto

Foto: Frank May/DPA/Pixsell
15.01.2018.
u 07:00

Mlađi korisnici trenutačno umjesto Facebooka radije izabiru Snapchat ili chat grupe

Odluka Marka Zuckerberga da će se više posvetiti interakciji među članovima obitelji te smanjiti vidljivost postova koje objavljuju medijski izdavači i brendovi naljutila je izdavače, dok je burza na tu najavu manjeg broja pregleda reagirala negativno, instantnim smanjenjem cijene dionice za pet posto nakon najave.

Zuckerberg je potom pohitao razuvjeriti i smiriti izdavače. Ustvrdio je da sav sadržaj koji će korisnici sami isticati i dijeliti, kada se radi o medijskom sadržaju, i dalje će biti prioritet u news feedu. Ono što će smanjiti jest originalne postove medijskih stranica.

Dakle, ako korisnici samo hoće istaknuti neke sadržaje i sami ih objaviti, bit će i dalje tretirani kao prioritet. Poticanje obiteljske interakcije može se promatrati i kao lov na sve mlađe korisnike koji trenutačno, umjesto Facebooka, radije izabiru Snapchat ili chat grupe.     

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije