PROMJENE

Facebook ponovno mijenja postavke - žele više postova prijatelja

Foto: STEPHEN LAM/REUTERS/PIXSELL
Šef Facebooka Mark Zuckerberg
Foto: Reuters/PIXSELL
facebook
Foto: Reuters/PIXSELL
facebook
Foto: Reuters/PIXSELL
facebook
Foto: Reuters/PIXSELL
facebook
04.07.2016.
u 10:04
U Facebooku su se uplašili da bi njihova mreža mogla postati zagušena raznim objavama, dok se objave prijatelja izgube u tom mnoštvu
Pogledaj originalni članak

Facebook, definitivno globalno najpopularnija društvena mreža, ponovno mijenja postavke, odnosno algoritme koji upravljaju onim što vam se pokazuje u popularnom News Feedu.

Ovoga puta odlučili su da će prioritet biti na postovima prijatelja, a da će smanjiti broj objava raznih brendova, medija i ostalih zapravo komercijalnih stranica, onih koji se zapravo tako oglašavaju i privlače korisnike na svoje stranice.

Konkurencija medijskih izdavača sve je veća te su se u Facebooku uplašili da bi upravo njihova mreža mogla postati zagušena raznim objavama, dok se objave prijatelja izgube u tom mnoštvu.

Prema nekim istraživanjima, 40 posto prometa izdavača dolazilo je putem Facebooka, a u Facebooku su odlučili da će smanjiti taj udio. Posljedica će biti, medijski oglašivači osjetit će zasigurno to u svojim rezultatima, smatraju svjetski analitičari. Ako razni medijski izdavači ipak budu htjeli ostati na Facebooku, svoj promet vjerojatno će morati više platiti. Dakle, u Facebooku nisu odlučili doista postati blagonaklono nastrojeni prema prijateljima, no uočili su priliku da zarade još više, smatraju mnogi stručnjaci. Mnogi su nasjeli i na videoiluzije na Fejsu jer donosile su im ‘gledanje’, no, kako je krenulo, taj će dio uskoro još koštati.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.