Kad imaš konja koji pobjeđuje u utrkama, bitno je samo brinuti se što bolje o njemu kako bi i dalje bio uspješan. Tako se i Fiatov odjel za gospodarska vozila Fiat Professional pobrinuo obnoviti model Ducato. Ducato je već nekoliko godina lider u svom segmentu, a tim putem želi nastaviti i promjenama koje smo proteklog tjedna isprobali u Torinu.
Duži, kraći, sa i bez sjedala
Robusnost, pouzdanost i čvrstoća odlike su koje su prepoznali brojni kupci, pa s takvom filozofijom u Fiat Professionalu nastavljaju i dalje. Za novi Ducato pripremili su brojne verzije, od različitih međuosovinskih razmaka i duljina, do zatvorenog furgona, modela sa sjedalima ili pak kao čista šasija koja ostavlja mogućnost brojnih nadogradnji.
Jedna od velikih prednosti Ducata odnosu na izravnu konkurenciju, ali i francusku braću s kojom je razvijen, svakako je pouzdana i ‘nepoderiva’ pogonska grupa. Novi 2,3-litarski MultiJet 2 agregat opremljen je novim turbopunjačem s promjenjivom geometrijom. Još uglađeniji rad uz zavidnu dinamiku te niža potrošnja goriva aduti su na koje igraju u Fiat Professionalu.
Novi motor u početnom izdanju dolazi uz izlaznu snagu od 120 KS pri 2750 okretaja te 320 Nm maksimalnog okretnog momenta pri 1400 okretaja, a upregnut je 6-stupanjskim ručnim mjenjačem. To znači da je na raspolaganju 10% više snage i momenta u odnosu na dosadašnji dvolitreni motor. Iduća je stepenica model od 140 KS koje ostvaruje pri 3500 okretaja, dok se okretni moment od 350 Nm ostvaruje pri istih 1400 okretaja. Ovaj se model, pored ručnog mjenjača, nudi i uz novi 9-stupanjski automatik. Treća dostupna snaga je od 160 KS pri istih 3500 okretaja te uz 380 Nm momenta koje razvija pri 1500 okretaja uz ručni mjenjač, dok je uz automatik na raspolaganju i dodatnih 20 Nm momenta. Najsnažniji model od 180 KS ima 400 Nm uz ručni te 450 Nm momenta uz 9-stupanjski automatik. Kod modela s automatskim mjenjačem vozač ima mogućnost odabira tri načina rada: Normal, Eco i Power.
Navigacija prati i dužinu vozila
Za novi Ducato pripremljen je i infotainment sustav sa 7-inčnim dodirnim zaslonom s USB utičnicom te digitalnim radiom. Navigacijski sistem omogućava unošenje dimenzije vozila kako bi pomogao u izbjegavanju prometnica na kojima postoje ograničenja za pojedina vozila. Dobro obavljen posao u Italiji.
Odličan.motori fantazija!