Audi je na pariškom salonu automobila javnosti premijerno pokazao još jedan električni model - Q6 Sportback e-tron. Upravo je taj dizajn karoserije, kažu, jedan od najpopularnijih među kupcima. Moćne linije SUV vozila tipične za Audi na modelu Q6 SUV e-tron dodatno su obogaćene značajkama modela Sportback. Rezultat je progresivnija i istaknutija sportska silueta. Q6 Sportback e-tron odlikuju već poznate prednosti sustava Premium Platform Electric u pogledu performansi, dosega, učinkovitosti i punjenja. Zahvaljujući dinamičnom stražnjem kraju i aerodinamičnim prednostima koje iz toga proizlaze, Q6 Sportback e-tron Performance prvak je po dosegu u seriji Q6 – s jednim punjenjem baterije može prijeći do 656 kilometara. S aerodinamičnim dizajnom karoserije s vrijednošću cd od 0,26 i velikom baterijom s bruto kapacitetom od 100 kWh (neto 94,9 kWh), Q6 Sportback e-tron Performance dug je 477,1 centimetar, širok je 196,5 cm te je 166,5 cm visok (3,7 cm niži od SUV varijante). Predviđeni početak prodaje novih Q6 Sportback e-tron modela u Hrvatskoj je kraj studenog ove godine, kada će biti poznate i cijene.
Sportback dinamičnog dizajna kombinira prostranost SUV-a s elegancijom coupéa. Ovo električno vozilo ima prtljažnik kapaciteta 511 litara i prednji prtljažnik kapaciteta 64 litre. Kada se stražnja sjedala preklope, kapacitet prtljažnika povećava se na do 1373 litre. Dugi međuosovinski razmak od 2899 milimetara osigurava dovoljno prostora u unutrašnjosti, pa i na stražnjim sjedalima. Njegovu prikladnost za svakodnevnu upotrebu jamči i veliki kapacitet vuče do 2400 kilograma. Od uvođenja na tržište električnog modela Q6 Sportback i njegovog SUV sestrinskog modela, bit će dostupna još jedna varijanta baterije s deset modula i bruto kapacitetom od 83 kWh (neto 75,8 kWh). To znači da je uz varijantu s pogonom na sve kotače i S model, Q6 Sportback e-tron dostupan u dvije varijante s pogonom na stražnje kotače.
Unutrašnjost je sustavno usmjerena na potrebe putnika. Tanki, samostojeći panoramski zaslon Audi MMI krase zakrivljeni dizajn i OLED tehnologija. Sastoji se od Audi virtualnog kokpita veličine 11,9'' i dodirnog zaslona MMI od 14,5''. Digitalna pozornica nadopunjena je opcijskim 10,9” zaslonom za putnike MMI s aktivnim načinom privatnosti. Neobavezni head-up zaslon s proširenom stvarnošću predstavlja veliki napredak u tehnologiji zaslona marke Audi. Ovaj inovativni zaslon projicira veliku, nagnutu sliku na vjetrobransko staklo, prikazujući vozaču bitne informacije kao što su brzina, prometni znakovi, sustavi potpore i ikone za navigaciju. Nagib slike prema naprijed unapređuje iskustvo proširene stvarnosti usklađujući se s prirodnim fokusom ljudskog oka. Taj nagib zajedno s velikom udaljenošću virtualne slike, stvara dojam da prikazani objekti lebde udaljeni i do 200 metara te da su u izravnoj interakciji s okolinom. Iz perspektive vozača, vidno polje za AR sadržaj obuhvaća dijagonalu od približno 88''.
Model Q6 Sportback e-tron dostupan je, dakle, uz dvije veličine baterija i dvije varijante pogona. Uz visokonaponsku bateriju od 83 kWh, čak i osnovna varijanta električnog modela Sportback nudi pouzdane performanse u vožnji. Pogon na stražnje kotače modela Q6 Sportback e-tron ima izlaznu snagu od 252 KS i ubrzava od 0 do 100 km/h za 7 sekundi u modusu Launch Control. Elektromotor modela Audi Q6 Sportback e-tron Performance s pogonom na stražnje kotače uz bateriju od 100 kWh raspolaže s 306 konja. Do stotke ubrzava za 6,6 sekundi u modusu Launch Control. Uz izlaznu snagu sustava od 387 KS, Q6 Sportback e-tron quattro treba 5,9 sekundi za ubrzanje. Najsnažnija verzija, SQ6 Sportback e-tron može se pohvaliti izlaznom snagom sustava od 489 KS, s dva elektromotora na prednjoj i stražnjoj osovini, a iz mirovanja do stotke ubrzava za samo 4,3 sekunde u modusu Launch Control. Sofisticirano upravljanje toplinom visokonaponske baterije i električni sustav od 800 V omogućuju impresivne performanse punjenja. Primjerice, modelu Audi Q6 Sportback e-tron Performance potrebno je samo deset minuta na stanici za brzo punjenje kako bi se napunio za doseg do 265 kilometara pri maksimalnoj snazi punjenja od 270 kW u idealnim uvjetima. Visokonaponskoj bateriji potrebne su samo 22 minute da se napuni od 10 do 80 posto.