Francuski gradski crossover, lani osvježen, i dalje djeluje moderno. Neobično izrezana prednja svjetla još su u trendu, a privlačnost nije izgubila ni prednja maska. Pristupite li mu kao automobilu koji je ‘jednom nogom izvan ceste’, razočarat ćete se jer pod pojmom crossovera ne kriju se (nužno) terenske sposobnosti. Peugeot 2008 u osnovi je kompakt, hatchback, kojeg dizajn gura u robusnijem smjeru. No, već je po odignutosti od tla te po ukupnoj visini automobila jasno da je 2008-ica stvorena isključivo za asfalt i tako ga treba promatrati - u gradskom ritmu, a u njemu se okretna 2008-ica dobro kreće.
U udobnom i prostranom interijeru dopadljiva dizajna smeta nam jeftina, tvrda plastika, posebno na oblogama vrata. S druge strane, i dalje oduševljava i-Cockpit, odnosno manji upravljač preko kojega se jasno vide pregledni instrumenti. Ovo jednostavno rješenje koliko je atraktivno, toliko je i praktično, posebno u gradskoj vožnji.
Oprema testnog primjerka je dobra, iako je riječ o početnoj razini. Tijekom testa ništa nam nije nedostajalo. Active paket opreme ima, među ostalim, šest zračnih jastuka, el. podizače prednjih stakala, maglenke, komande radija na kolu upravljača, putno računalo, višenamjenski dodirni zaslon, el. podesive i grijane retrovizore, tempomat, klima-uređaj, LED dnevna svjetla. Isprobani 2008 pokreće 1,6 BlueHDi dizelaš sa 100 konja, sredina ponude. Dostatan je za ležernu vožnju, ne žeđa pretjerano, ali iritira neuglađenim zvukom kod pokretanja. Takav primjerak stoji 140.273 kn. Testni je od dodatne opreme imao automatsku dvozonsku klimatizaciju, 16-inčne alu naplatke, električno preklapanje retrovizora i el. podizače stražnjih stakala, pa stoji 146.674 kune.
Pogledajte i galeriju 10 stvari koje možda niste znali o Yugu:
jedan od bezveznijih auta.