Crossoveri su iz igre izbacili jednovolumene, pa je i Opel svoj monovolumen Merivu zamijenio novim SUV modelom B segmenta Crossland X. Konkurencija je u toj klasi sve žešća, a Crossland X, blizanac C3 Aircrossa (prvi zajednički automobil od francuskog preuzimanja Opela), nudi oblik i značajke SUV-a i prostranost jednovolumena. Dužinom od 421 cm dovoljno je kompaktan za spretno rukovanje kroz gradski promet, a u isto vrijeme zbog visine i kutijastog oblika vrlo praktičan. Iznenađujuće je prostrana unutrašnjost, a prtljažnik prima 410 l.
Dizelaš od 116 konja
Isprobali smo ga u 1,6 CDTI verziji sa 116 dizelskih konjskih snaga i 300 Nm. Vrlo tih i elastičan motor oduševljava mirnoćom rada, ali i snagom koja je dostupna u širokom rasponu, pa je u svim režimima vožnje jako dobar. Uparen je s preciznim 6-stupanjskim mjenjačem, a sve uz primjerenu štedljivost. Tvornička kombinirana potrošnja je 4 l/100 km, dok smo mi izmjerili prosječnih 4,9 l/100 km. Iako bi Crossland X zbog svoje robusnosti bez problema mogao imati i 4x4 pogon, nudi se samo s prednjim pogonom. Ipak je to urbani SUV, a u njemu se sjedi visoko zbog čega vozač ima dobru preglednost i odličnu sigurnost (5 EuroNCAP zvjezdica).
Ekran dijagonale 20,3 cm
Sjedala su ergonomska, a u isprobanom modelu s top opremom vozaču su na raspolaganju Intellilink infotainment sustav, koji je intuitivan, a jednostavnosti korištenja pridonosi i ekran dijagonale 20,3 cm s navigacijskim sustavom (doplata 3900 kn).
Uz srednju opremu Innovation, koja serijski donosi vrlo bogatu opremu s cijelim nizom sigurnosnih sustava, stoji 147.718 kuna. A uz dugi popis dodatne opreme poput pomičnog staklenog krova (6240 kuna), head-up displej (3120 kn), vrhunski audio sustav (2340 kn) isprobani primjerak stoji 190.618 kuna.
Pogledajte i koji nas noviteti očekuju 2018.:
Vi ste ga isprobali...ja već kupio. Ali ako ne spominjete da je Opelova savršena tehnologija (HUD, LED, kočenje kod pješaka itd.) zamijenjena daleko slabijom francuskom tehnologijom onda nemate pojma ni o autima ni o novinarstvu. Na primjer, u Insigniji je head-up display u zraku, projicira se na vjetrobransko staklo i kao da lebdi. U Crosslandu je head-up display doslovno ploča stakla na kojoj su brojevi. Crossland je strašan autić ali Opelu se ne piše dobro s ovakvim upropaštavanjem tehnologije.