Volkswagenov novi kompaktni crossover T-Roc u Hrvatskoj se i službeno počeo prodavati po cijeni od 141.870 kuna za izvedbu s turbobenzinskim 1,0 TSI motorom od 115 konjskih snaga.
Novitet se izdvaja već na prvi pogled. Pod tim mislimo na mladenački vanjski dizajn, neuobičajen za inače konzervativan Volkswagen. T-Roc dolazi uz dva paketa opreme, Design i Sport, što je također iskorak iz uobičajenog označavanja Volkswagena. Već početna izvedba donosi bogatu opremu poput automatskog klima-uređaja, 8-inčnog dodirnog ekrana u boji, parkpilota sprijeda i straga te sigurnosnih sustava koji uključuju “Front Assist“ sa City funkcijom kočenja u nuždi i sustavom prepoznavanja pješaka i potporu zadržavanja vozila u voznom traku “Lane Assist“. Opcijski se može naručiti još 10-ak sustava potpore vozaču, od radarskog tempomata do upravljanja pri parkiranju.
T-Roc je postavljen na VW-ovu MQB platformu. Dug je 423,4 cm (25,2 cm kraći od Tiguana), uz međuosovinski razmak od 259 cm (3 cm manje od Golfa). Prtljažnik mu prima 445 litara, a može se proširiti do 1290 litara, što je iznad prosjeka klase. Dolazi s prednjim pogonom, ali u ponudi je i 4Motion pogon na sva četiri kotača (zasad najpovoljniji 4x4 pogon uz 2,0 TDI sa 150 KS i ručni mjenjač od 203.101 kuna). Birati se može i DSG automatski mjenjač s dvije spojke. Motornu gamu zasad čine tri turbobenzinska TSI motora – od 115, 150 i 190 KS – te jedan dizelaš 2,0 TDI sa 150 KS. Naknadno bi trebao biti ponuđen i 1,6 TDI sa 115 KS i 2,0 TDI od 190 konja.
Urus, Jetta... Pogledajte najveće novitete detroitskog sajma automobila:
Ma krasno, mali Suv po cijeni od 142.000 kn, samo 3.000 manje od jednog Renault Kadjara koji je za klasu iznad njega i još sa ovim 1.0 motorićem za kosačicu! Ne znam samo je li nastavak za kosačicu serijska oprema ili ga treba doplatiit kao i inače sve kod VW?!