Hard test

Citroën C-Elysee: Niska cijena, visok nivo opremljenosti

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Citroën C-Elysee: Niska cijena, visok nivo opremljenosti
27.08.2017.
u 11:00
Kompaktna trovolumenska limuzina stoji od 89.900 kuna, a bogatije opremljena dizelska inačica košta 113.435 kuna
Pogledaj originalni članak

Početkom godine redizajnirani Citroën C-Elysee jedan je od onih automobila koji na prvu većinu vozača s nogu neće oboriti izgledom, no zato će ih već na drugu osvojiti pristojnim voznim osobinama, odličnom opremom i izvanrednom ponudom prostora. Da ne zaboravimo i većini najvažniji argument - kompaktna trovolumenska limuzina stoji od 89.900 kuna (za benzinski C-Elysee Feel PureTech 82 BVM).

Potpuna paleta pomagača

Isprobanoj Shine BlueHDi 100 BVM izvedbi cijena je 113.435 kuna, odnosno 127.307 kn s dodatnom opremom. Od dodatne opreme testni primjerak ima kameru za vožnju natrag, pomoć pri parkiranju straga, radio RCC sa 7-inčnim tabletom osjetljivim na dodir, Mirror Link/Ipod Out, Car Play, Android Auto, 16-inčne naplatke od lagane legure, rezervni kotač smanjenih dimenzija, metalik boju. Već se od početne Feel razine opremljenosti podrazumijevaju stvari poput prednjih i bočnih zračnih jastuka, daljinskog centralnog zaključavanja, grijanih i električno podesivih vanjskih retrovizora, Isofix sustava na stražnjim bočnim sjedalima, LED dnevnih svjetala, električnih podizača prednjih stakala, putnog računala, radija CD MP3, ručnog klima-uređaja, regulatora/limitatora brzine. Dakle, to što je C-Elysee povoljniji, ne znači da je ogoljen.

Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Hard test: Citroën C-Elysee

Shine razina donosi još, primjerice, klima-uređaj s elektroničkim upravljanjem, kromirane detalje, upravljač presvučen kožom, radio CD MP3 s četiri zvučnika i s komandama na upravljaču te prikazom na multifunkcijskom ekranom, Bluetooth, stražnje električne podizače stakala.

U interijeru pomalo smeta što su svi materijali tvrdi na dodir, no s obzirom na cjenovnu kategoriju to je i razumljivo. Također, valja računati na nešto lošiju zvučnu izolaciju. S druge strane, uz prostranu putničku kabinu - u kojoj dovoljno prostora imaju vozač i suvozač, ali i putnici na stražnjim sjedalima - na modelu C-Elysee veseli prtljažnik obujma 506 litara. Sasvim je dovoljan za svu prtljagu koju obitelj želi ponijeti na godišnji odmor. Malo ograničenje dolazi jedino u vidu nepravilnog, manjeg otvora, no ni on nije baš tako malen da bi bio neiskoristiv. Kapacitet velikog prtljažnika može se dodatno proširiti jer stražnja je klupa preklopiva u omjeru 2/3-1/3.

Iskoristivih 100 konja

Testni Citroën C-Elysee pokreće 1,6-litreni dizelski motor od 100 konjskih snaga, uparen s ponešto grubim 5-stupanjskim ručnim mjenjačem.

Radi mirno, više od njega na autocesti čujemo buku s ceste, što valja pripisati izolaciji. Iako je pripadnik Citroënove game - širom svijeta poznate po podatnosti - ovjes je kod C-Elyseea tvrđe podešen, a ta nam robusnost u potpunosti odgovara.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

AD
adler77
12:07 27.08.2017.

ima. ga ja sporet zivi....bolje da sam za te pare uzeo dobrog polovnog mercedesa i bio gospodin

LE
LeicesterCity007
12:30 27.08.2017.

adler77. ti mora da si Hercegovac?

LU
lukathereem
12:50 27.08.2017.

ja sam radio testnu voznju i previše je bucan u kabini . inace dizel ide baš dobro. a nije ni tako jeftin da me to nebi smetalo.