Iz slovenskog Novog Mesta na probu nam je stigla sportska verzija najmanjeg Renaulta u ponudi – Twinga GT. Straga smješten 0,9-litreni turbobenzinski motor umjesto 90 KS razvija 110 konja i 170 Nm okretnog momenta, a snaga se putem 5-brzinskog ručnog mjenjača prenosi na stražnje kotače.
Twingo GT izgleda atraktivno, a specifičnost mu je uska i duga karoserija, zbog čega četiri odrasle osobe imaju sasvim pristojan komfor za automobil od 360 cm, pa i prtljažnik 218 litara nije razočaranje. Ipak, specifičan oblik smanjuje stabilnost pri većim brzinama, pa se Twingo GT, koji postiže najveću brzinu od 180 km/h, pomalo ljulja već od 130 km/h. Ubrzanje od 9,6 s do stotke djeluje impresivnije nego na papiru, a laganom automobilu ni u jednom režimu vožnje ne nedostaje snage. Dapače.
Vožnja je u Twingu GT zabavna, ali to ipak nije pravi sportaš iz Renaultova R.S. odjela, već više šminkerski gradski zvrk i to mu odlično stoji. Najveća je prednost Renault Twinga, kao i njegova brata blizanca Smart ForFoura, snalaženje u gradskom prometu. Zbog malog kruga okretanja, radi se o najokretnijim četverosjedima na tržištu. Kotači se zakreću do čak 45 stupnjeva, pa krug okretanja iznosi svega 8,6 metara. Stoga imate osjećaj da se okrenuti možete doslovno u mjestu.
Osnovna verzija Twinga GT stoji 106.900 kuna, dok uz dodatnu opremu - paket Techno (navigacijski uređaj Tom Tom, sustav za pomoć pri parkiranju unatrag, kamera za vožnju unatrag, sound paket...), ukrasne naljepnice i narančasta Pigment boja - ukupna cijena testiranog modela iznosi 117.293 kuna.
Simpatican je ali nije ni blizu atraktivan i funkcionalan kao prvi model ono je neponovljivo i ne znam zasto su se toliko odmaknuli od njega.