test: citroen c1

Idealan za gradske gužve, ali solidan i za duže putovanje

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C1
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C1
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C1
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C1
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C1
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Citroën C1
24.01.2015.
u 16:02
Sasvim solidna prostranost za automobil od 3,5 metara, praktičnost zbog peterih vrata te živahan i štedljiv motor najveći su mu aduti
Pogledaj originalni članak

Kada iz automobila većeg od 4,5 metra sjednete u mini poput testnog Citroena C1, koji je dug samo 347 centimetara, i krenete u gradsku gužvu, jasne su vam sve sve prednosti malog automobila. Okretnost zbog kruga okretanja od 9,9 m i jednostavno rukovanje, pogotovo pri parkiranju, najveći su aduti brata blizanca Toyote Aygo i Peugeota 108 (u Hrvatskoj se ne prodaje).

Druga generacija francusko-japanskih trojčeka zadržala je tako sve prednosti prethodnika, ali i napravila veliki iskorak u čvrstoći izrade, koja je i dalje slabija za putnike straga (vrata su vrlo plehnata). Usprkos malim dimenzijama u C1 se relativno komforno može voziti pet putnika, uz prtljažnik od 196 litara. Dvoje uživaju pravi komfor i mogu i na more uz prtljažnik do 850 litara.

Dobre stvari se ne mijenjaju, pa je ispod poklopca motora i dalje 1-litreni Toyotin (izvorno Daithatsuov) trocilindraš sa 68 KS, koji je uz poboljšanja ostao među najboljim takvim motorima na tržištu. Uz mjenjač podešen za gradsku vožnju i pretjecanja u drugom i trećem stupnju (brže od 130 km/h), pogodan je za grad, otvorenu cestu ali i autocestu gdje putna brzina bez problema može biti 130-140 km/h. Potrošnja u bilo kojem režimu vožnje, pa i u zimsko vrijeme ne prelazi 5,5 litara na 100 km.

Citroen C1 je prvenstveno je gradski šminker, pogotovo uz najjaču Shine opremu, a najviše će se svidjeti pripadnicama ljepšeg spola. Serijski donosi multimedijski sustav sa 7-inčnim zaslonom, alu naplatke, kromirane ukrase.... Isprobani primjerak dodatno ima i kameru za parkiranje te automatsku klimu. Testni model bez doplata stoji 87.608 kuna, a uz dodatnu opremu cijena mu iznosi 95.015 kuna.

>> Paklena naranča privlači izgledom, osvaja vožnjom

>> Mali francuski šarmer sigurniji je i prostraniji

'NISMO DOVOLJNO ULAGALI GODINAMA'

Trumpove izjave zabrinule su ovu europsku državu, odmah su počeli ulagati u obranu: 'Nismo na prodaju'

Na Trumpove zahtjeve za vlasništvom i kontrolom Grenlanda je Grenlandski premijer Mute Egede rekao kako "nisu na prodaju", a dodao je kako bi Grenlanđani i dalje trebali biti otvoreni za suradnju i trgovinu, posebice sa svojim susjedima. Analitičari ističu kako je o ovom planu Danska raspravljala već duže vrijeme te kako to nije direktan odgovor na Trumpove komentare.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

IV
Ivanveliki
11:30 25.01.2015.

iako ne volim male aute zanimljivo izgleda, ali je ipak preskup za mali auto

DU
Deleted user
11:52 25.01.2015.

da, dobro kažeš, 90 i nešto tkn je ipak malo previše novaca.. jest da mi se c1 sviđa, ima ga susjeda, ali vjerovatno ću ići na manji auto kad ostarim.. sadašnji je dug 4,5 m i što ja znam.. Meni ok.. nisam cjepidlaka..

Avatar comparator
comparator
21:57 30.01.2015.

Zašto trgovci ucjenjuju visokim cijenama ovim limenim kanticama. Niti je citroen neko ime a ni kvaliteta .pogotovo jer nas varaju i za naše tržište daju probrani šrot.