Znatno Poskupljenje

Isplati li se ići po novi auto u Njemačku? Rekordan porast cijena, zabilježen skok od čak 73 posto

Foto: unsplash
Foto: unsplash
15.07.2024.
u 17:53
Prema analizi ADAC-a dostupnoj njemačkim medijima, prosječna cijena malog automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem porasla je s 13.041 euro u 2014. godini na 22.591 euro danas, što predstavlja povećanje od 73 posto.
Pogledaj originalni članak

Većina Hrvata za kupnju novog auta pohrli u Njemačku, no prema novi podacima ona je postala posebno teška za one s ograničenim budžetom. Prema recentnim procjenama, cijene malih automobila su značajno porasle. Potraga za pristupačnim novim automobilom može trajati dugo, posebno zbog visokih cijena električnih automobila koji su za mnoge potencijalne kupce postali nedostupni nakon prestanka državnih subvencija početkom godine. Posljedica toga je pad prodaje električnih automobila.

U lipnju ove godine broj registracija novih električnih automobila bio je ispod razine iz prošle godine. No, poskupljenje nije pogodilo samo električne automobile – i mali automobili s motorom s unutarnjim izgaranjem postali su skuplji, piše Fenix Magazin.  Prema analizi ADAC-a dostupnoj njemačkim medijima, prosječna cijena malog automobila s motorom s unutarnjim izgaranjem porasla je s 13.041 euro u 2014. godini na 22.591 euro danas, što predstavlja povećanje od 73 posto. Prošle godine ADAC je pregledao ponudu novih automobila i utvrdio da su dostupna samo četiri nova automobila po cijeni do 15.000 eura.

Asortiman je također postao znatno manji: prema studiji, 2014. godine na tržištu je bilo 80 modela malih automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem, dok ih je danas samo 55 – smanjenje od trećinu. Među nestalim modelima je i kultni Ford Fiesta.

VEZANI ČLANCI: 

Njemački mediji pišu da segment malih automobila izumire. Dok je 2019. godine u Njemačkoj prodano gotovo 230.000 vozila iz takozvanog A segmenta, 2023. taj broj je pao na manje od polovice – samo 110.000 jedinica. Danas je dostupno samo deset različitih modela malih automobila. Zbog smanjenog broja modela i visokih cijena, mnogi kupci s ograničenim proračunom sve više gledaju prema tržištu rabljenih automobila,  piše Fenix Magazin.

>>> FOTO Najluksuznije jurilice svijeta stigle u Dubrovniku: Automobili iz snova od čijih cijena boli glava..

Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"
Foto: Matija Habljak/PIXSELL
Dubrovnik: Tradicionalni skup luksuznih automobila "StreetGasm 2000 - From Prag to Dubrovnik"

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.