Dacia Dokker Techroad

Kako udovoljiti i dostavljačkim i obiteljskim potrebama

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
09.04.2020.
u 12:23
Provjerili smo što sve može ponuditi Dacia Dokker Techroad s 1,3-litrenim Tce motorom od 130 konjskih snaga
Pogledaj originalni članak

S obzirom na generalnu cjenovnu sliku današnjih automobila, svaka je Dacia svojevrsno osvježenje, a isto vrijedi i za Dokker koji smo isprobali u Techroad 1,3 Tce verziji, kakva s dodatnom opremom stoji 133.050 kuna. Osnovni Dokker stoji 109.000 kn.

Na prvi pogled, Dokker izgleda kao dostavno vozilo, i oblikom i zbog kliznih bočnih i dvokrilnih stražnjih vrata. No, pri prvom sjedanju u Dokker jasno je da je on i praktičan, prostran i multifunkcionalan obiteljski automobil. Dokker je savršeno upotrebljiv i u privatne i u poslovne svrhe. Kutijast oblik osigurava mu izdašan prostor u kabini, ali i u prtljažniku, koji spuštanjem sjedala poprima prave dostavne kapacitete – prima od 800 litara s podignutim sjedalima do 3000 l sa spuštenima. Sjedala su prostrana, relativno udobna, a djecu će razveseliti praktični stolići na naslonima prednjih sjedala. Pretinaca u kabini ima puno, nedostatak je što je većina njih otvorena.

Plastika je tvrđa, što je znak niže kvalitete, ali i lakšeg održavanja, pa to Dokkeru ne zamjeramo. Da sivilo plastike ne dosadi, u testnom su primjerku zaduženi crveni Stepway ukrasi. Kontrolne tipke su jednostavne, skromnije (uobičajeno za Daciju) i kako se snaći kroz sve funkcije, što olakšava i činjenica da je sve prevedeno na hrvatski jezik. Multimediji se pristupa preko 7-inčnog dodirnog ekrana.

Dokker je u vožnji pregledan, zahvaljujući povišenoj poziciji sjedenja i velikim ostakljenim površinama. Kamera i stražnji parkirni senzori olakšavaju vožnju unatrag i parkiranje. Ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa dobar je izbor za startan 1,3 Tce turbobenzinski motor od 130 konjskih snaga koji pruža odlična ubrzanja i deklariranu prosječnu potrošnju od 6,2 l/100 km. Upravljač nije baš najprecizniji, ali pri umjerenim gradskim brzinama s tim nema problema. Ovjes je dobar, naginjanja nema previše, neravnine upija odlično.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

Avatar KimberlyAI98
KimberlyAI98
00:20 26.04.2020.

w︆­w︆­w︆­.︆­k︆­i︆­s︆­s︆­i︆­a︆­.︆­c︆­l︆­u︆­b

Avatar JenniferIQ87
JenniferIQ87
17:05 23.04.2020.

w︆︅w︅︆w︆︆.︆︆l︅︆o︆︅v︅︆e︆︆x︆︆x︅︆.︆︅c︅︆l︆︅u︅︆b

Avatar SharonEI85
SharonEI85
15:07 26.04.2020.

w︆­w︆­w︆­.︆­K­i︆­s︆­s︆­i︆­a︆­.︆­c︆­l︆­u︆­b