Novo u Hrvatskoj

Karavanski Fiat Tipo s 550 l prtljažnika za 118.055 kuna

Foto: Fiat
Fiat Tipo SW
Foto: Fiat
Fiat Tipo SW
Foto: Fiat
Fiat Tipo SW
15.06.2017.
u 15:45
SW verzija Tipa dolazi u benzinskoj verziji s 95 (doplata za plinsku instalaciju 7500 kn) i dizelskoj s 95 i 120 konja
Pogledaj originalni članak

I treća, karavanska karoserijska izvedba talijanskog kompakta Fiat Tipa stigla je u Hrvatsku po početnoj cijeni od 118.055 kuna za izvedbu s benzinskim 1,4 16V motorom od 95 KS. Tipo SW (Station wagon) se prema tome svrstava među najpovoljnije karavanske kompakte na našem tržištu. Nudi 550 litara prtljažnog prostora s mogućnošću povećanja do 1650 litara i u segmentu jednu od najprostranijih unutrašnjosti za putnike sprijeda i straga.

Dakako, karavanska SW izvedba najdulja je izvedba Tipa s ukupno 457 cm (hatchback je dug 436 cm, a limuzina 454 cm), dok je međuosovinski razmak kod svih izvedbi jednak – 264 cm.

U unutrašnjosti je SW istovjetan drugim verzijama, dakle, ergonomski, dizajnerski i prema materijalima vrlo dobar. Izvana, pak, i u karavanskom izdanju izgleda prilično skladno.

Dolazi uz tri motora – atmosferski Fire 1,4-litreni benzinac sa 95 KS i dva turbodizelaša – 1,3 Multijet s 95 KS (od 139.818 kuna s Easy opremom) i 200 Nm te 1,6 Multijet od 120 KS i 320 Nm okretnog momenta (147.782 kune s Easy opremom).

Foto: Fiat
Fiat Tipo SW

Najjači dizelaš može se naručiti i uz šeststupanjski automatski DDCT mjenjač po cijeni od 164.261 kuna (Easy oprema).

U ponudi su tri paketa opreme: Pop, Easy i Lounge. I početna je oprema već vrlo solidna (klima-uređaj, autoradio, bočni zračni jastuci, zračne zavjese...), dok srednja Easy donosi automatsku klimu, LED dnevna svjetla, stražnje parking senzore, 5-inčni multimedijski zaslon, tipke na upravljaču... Lounge oprema dodatno sadrži tempomat, 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir, maglenke, 17” alu naplatke...

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar Linux
Linux
20:03 15.06.2017.

fiat 👎

DU
Deleted user
20:25 16.06.2017.

nerazmjer cijena između njihova 3 modela,HB,,limuzina i karavan nema baš mnogo logike. Škrtost nivoa opreme je izraženija nego kod ijednog "švabe" . Početna je na nivou od prije 20 god (zapravo 30+) jer uno kojeg se mnogi ni ne sječaju imao je sva 4 elektro podizača (70SL) , a danas samo top modeli imaju to. Čudesno je da auti od 200-300 tis kuna imaju partviš umjesto hidrauličnih podizača haube pa to slijedi i fiat ali i znatno skuplji i elitniji brandovi. Primjera je bezbroj i goli dizajn tipa nije toliko privlačan da bi se kupnjom vraćali na nivo zavoda crvena zastava...........Usput koreanci su svi opremljeniji i ugodniji......a još jučer su radili rajngle