HARD TEST

Kompaktan njemački SUV model dokazanih obiteljskih kvaliteta

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Opel Mokka
27.10.2014.
u 17:00
Buhtlast oblik skriva dovoljno prostora za pet odraslih osoba, a interijer je kvalitetan i lako se održava
Pogledaj originalni članak

Opel Mokku, prvi kompaktni SUV ovog njemačkog proizvođača, u proteklih smo mjesec dana suočili s brojnim izazovima, kojima je zajedničko da ih mora bez problema svladati svaki obiteljski automobil. Prevalio je tako ozbiljan broj kilometara kako u gradskoj vožnji, tako i na zavojitim prometnicama te na autocesti.

Do 785 l prtljažnika

S obzirom da je ovo ipak SUV, nismo izbjegavali ni makadam. Prepustili smo stražnju klupu dječjim rukama, a prtljažnik smo tovarili do maksimuma. Zaključak je da su materijali u interijeru kvalitetni i izdržljivi, te da se lako čiste. Prtljažnik je i više nego dostatan za sve kupovne ekspedicije, kao i za obiteljske vikend izlete. U slučaju dužih izbivanja iz mjesta stanovanja, prosječna bi obitelj ipak mogla zavapiti za kojim centimetrom prtljažnika više. Prtljažnik, naime, prima 362 litre. Kad su u funkciji samo dva prednja sjedala, u Mokku do pokrova prtljažnika stane 785 l prtljage.

Unutar kompaktne karoserije mišićavih oblika pet odraslih putnika neće se žaliti na nedostatak prostora za noge. Čak i uz masivnu dječju sjedalicu na stražnjoj klupi, suvozač ima dovoljno prostora. Također, vrata se otvaraju široko, pa je sjedalicu lako montirati. Iako djeluje manja, Mokka u dužinu broji 428 cm, široka je 178 i visoka 165,8 cm, uz međuosovinski razmak od 255,5 cm.

Mladenački razigrane linije vanjštine preslikane su i na interijer, gdje pariraju konzervativnom dizajnu centralne konzole. Na ergonomiju nemamo zamjerki, kao ni na udobnost shjedala. Zbog buhtlastog oblika automobila preglednost je ipak slabija, pa stvar spašavaju parkirni senzori i kamera za vožnju unazad.

Dovoljan je prednji pogon

Testna Mokka ima prednji pogon, koji joj je dovoljan i za ležernu vožnju izvan asfaltiranih cesta. Opelov kompaktni SUV cjenovno kreće od 140.818 kuna. Isprobani primjerak opremljen je najbogatijim Cosmo Plus paketom opreme, pa mu je i cijena viša. Napredni sustavi pomoći vozaču, dokazani elementi pasivne sigurnosti i pametna tehnologija - sve to Mokka donosi. Već je serijski dobro opremljena, a u Cosmo Plus izvedbi ima i više od onoga što prosječnom vozaču treba.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar zrakomlat59
zrakomlat59
20:49 27.10.2014.

Sve vam je zabadava dok je Dačije.

EV
evon22
22:22 27.10.2014.

Za taj novac kupi se pravi off roader - Duster