Vozili smo

FOTO Prvi mali Opelov crossover igračka je za tehno ovisnike

'mokka03_nnn_aut_181012'
Foto: ''
1/5
31.10.2012.
u 21:30

Robustan i povišen njemački model korejske proizvodnje u Hrvatsku stiže početkom studenog, a trebao bi koštati 129.900 kuna

Opel Mokka, prvi Opelov ali i općenito prvi njemački mali SUV model, još se nije ni počela prodavati, a za nju se diljem Europe već predbilježilo više od 40.000 kupaca. Robustan i povišen njemački automobil korejske proizvodnje u Hrvatsku stiže početkom studenog, a koštat će 129.900 kn. Opelov SUV dug 428 cm ističe se uvođenjem u pristupačniji segment vozila elemenata koje obično viđamo u luksuznoj klasi.

Napredna svjetla i kamera

Tu prvenstveno mislimo na napredni sustav prilagodljivih prednjih svjetala, stražnju parkirnu kameru i prednju kameru Opel Eye koja 60 metara unaprijed 'čita' prometne znakove, upozorava na sudar i nenamjeran prelazak u drugu prometnu traku.

Mokka djeluje sportski, mišićavo i kompaktno, iako joj sklad linija - barem na prvi pogled - malo narušava osjećaj da je preuska za vozilo te visine. No u interijeru prostora ne manjka, smeta nam tek slabiji osjećaj za gabarite vizila, zbog 'buhtlastog' oblika. To je ustupak na koji su već neko vrijeme kreatori vozila spremni zbog atraktivnijeg izgleda.

Osam zračnih jastuka

Opelov mali SUV u funkcionalno organiziranoj kabini prima pet putnika. Materijali su kvalitetni, završna obrada također. Ergonomija je uzorna. Nagrađivana Opelova ergonomska sjedala prvi su put dostupna u segmentu kompaktnih SUV-ova. Mokka je prilagođena gradskim potrebama, uz mogućnost vikend izleta izvan asfalta. Dinamika vožnje je solidna, Mokka je stabilna i upravljiva.

U osnovnoj verziji Mokku pogoni 1,6 benzinac od 115 konjskih snaga, koje se prenose na prednju osovinu. Snažniji agregati - 1,4 turbobenzinac sa 140 KS i 1,7 dizelaš sa 130 konja - u ponudi su i s pametnim pogonom na sva četiri kotača. Sva tri agregata serijski dolaze sa Start/Stop tehnologijom, a dio serijske opreme bit će i, primjerice, osam zračnih jastuka, Isofix, ABS, ESP, pomoć za kretanje pri uzbrdici i nizbrdici. Dizelaš je dostupan sa 6-stupanjskim ručnim ili automatskim prijenosom, dok će 1,4 Turbo biti isprva dostupan s ručnim mjenjačem, a kasnije i automatskim.

Ključne riječi

Komentara 3

Avatar flegmatik
flegmatik
22:22 31.10.2012.

Svaki SUV izgleda seljacki. Svaki pak mali SUV izgleda malogradjanski.

AA
aabbcc
22:36 31.10.2012.

. unaprijed 'čita' prometne znakove, __________________________ Bolje da su ga naucili da radi i ide bez goriva . (onako ko nasi radnici u fabrikama).

Avatar dr. Evil
dr. Evil
09:00 02.11.2012.

za 130.000 ne dobiješ ništa, osnovnu opremu, nema maglenke, nema el. preklapanje retrovizora, nema USB unutra, nema središnji naslon za ruku vozača. itd. Šteta što nije 5 cm širi (177 cm), i 5 cm duži (4,28) jer bi onda gepek bio praktičniji od skromnih 360 litara. Osnovni motor 115 KS ubrzava do stotke za 12,5 s što je ispod očekivanja. Dizel će biti 25.000 kuna skuplji, pa je definitivno neisplativ, jer koliko to goriva moram uliti da bi "uštedio" 25.000 kuna?

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije