Hyundai je pokrenuo pravu ofanzivu na Europu. Odjednom je najavio tri noviteta koji će na tržište stići u prvoj polovici iduće godine.
Hyundaijeva zlatna koka i najprodavaniji novi automobil u Hrvatskoj u 2013. godini od strane privatnih kupaca Hyundai i30 je osvježen.
Turbo sa 186 KS
Korejski kompakt dolazi blago estetski dotjeran izvana (nova maska) i iznutra (multimedijski zaslon), ali novosti ima i ispod poklopca motora. Prije svega novi turbobenzinski motor sa 186 KS i 265 Nm okretnog momenta.
Radi se o 1,6-litrenom turbobenzincu poznatom iz Kia Ceed GT-a u kojem razvija 204 KS. Hyundai i30 Turbo do stotke stiže za 8 sekundi, a najveća brzina mu je 219 km/h. Dolazi isključivo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, a birati se može karoserijska izvedba s trojim ili peterim vratima.
Dakako, i drugi parametri su poput ovjesa i kočnica sportski podešeni, a bit će atraktivniji i izgledom. U ponudi će biti još dva benzinca, 1,4-litreni sa 100 konja i 1,6 sa 120 KS te dva 1,6-litrena dizelaša sa 110 i 136 KS. Srednji benzinac i oba dizelaša u ponudi će biti i s novim 7-stupanjskim DCT automatskim mjenjačem s dvije spojke.
Po prvi put Hyundai je predstavio trovratnu izvedbu svog predstavnika u B segmentu, modela i20, koja se značajno razlikuje od peterovratne izvedbe. Izrazito je sportskog izgleda što joj govori i sam naziv i20 Coupe. Razlikuje se po novoj atraktivnoj mandarina narančastoj boji te opcijskim 17-inčnim naplacima.
Očekuje se 1-litreni turbo
U početku će se nuditi s istim motorima kao i obični i20, koji u Hrvatsku dolazi u siječnju.
U ponudi će biti četiri motora, dizelaši obujma 1,1 litre sa 75 i 1,4 litre sa 90 KS te 1,25-litreni benzinac sa 84 i 100 KS. Kasnije 2015. godine u ponudu će doći i novi 1-litreni turbobenzinac sa tri cilindra koji razvija 120 KS i 172 Nm. Ali u skorašnje vrijeme očekujemo i neki jači agregat ispod poklopca motora koji bi odlično pristajao sportskom izgledu i20 Coupea. Hyundai i20 u obje verzije, trovratnoj i peterovratnoj, proizvodit će se u Izmitu u Turskoj.