Ogorčeni korisnici prozivaju Netflix zbog objave na Twitteru iz ožujka 2017. godine koja potiče dijeljenje lozinki. Pružatelj streaming usluga ovaj je tjedan predstavio plan za ukidanje dijeljenja računa, gotovo šest godina nakon objave da je "ljubav dijeljenje lozinke". Dok su neki korisnici istaknuli kako objava na Twitteru loše izgleda nakon nekoliko godina, drugi su se osvrnuli na spominjanje ljubavi pa je jedan korisnik naveo: "Netflix je službeno ubio ljubav", a u drugom komentaru stoji: "Ljubav je očito otkazana". Također, Netflix optužuju da je "lažljivac" i "pohlepnik" te kako bi uskoro mogao ostati bez korisnika. "Netflix nije tako dobar da bude tako pohlepan", naveo je još jedan korisnik. Bilo je i onih koji su objavili kako su otkazali svoje korisničke račune, prenosi Daily Mail.
Naime, Netflix je podijelio svoje planove za suzbijanje dijeljenja lozinki u pismu dioničarima, rekavši da je "rasprostranjeno dijeljenje računa" premašilo 100 milijuna gledatelja. Tvrtka je izjavila kako je 2022. godina bila teška zbog prvog gubitka pretplatnika. Njegova baza korisnika pala je za 200.000 pretplatnika u prvom kvartalu.
"Današnje rašireno dijeljenje računa potkopava našu dugoročnu sposobnost ulaganja i poboljšanja Netflixa, kao i izgradnje našeg poslovanja", navodi tvrtka. Netflix je svjestan da će neki korisnici otkazati svoje račune. Ipak, ističe se mogućnost prenošenja profila koji se sada dijele, ako korisnici odluče otvoriti vlastiti.
Prema novim pravilima, oni koji gledaju Netflix koristeći tuđi račun morat će kreirati vlastite prijave i platiti vlastiti pristup. Testiranje nove značajke već je u tijeku, a očekuje se da će uvođenje na cijeloj platformi stupiti na snagu do kraja ožujka. Kako bi se omogućilo ljudima da dijele račun, bit će dodano "dijeljenje uz plaćanje". Računi sada dolaze s pet profila, no oni su namijenjeni isključivo članovima istog kućanstva.
"Svaki račun dolazi s pet profila koje može koristiti bilo koji član kućanstva", rekao je glasnogovornik Netflixa. Nova će se opcija koristiti ako se račun želi podijeliti s prijateljima i obitelji koji žive negdje drugdje.
Što se tiče uvođenja oglasa, tvrtka je u studenom 2022. godine pokrenula opciju u kojoj se oni prikazuju za 6,99 dolara mjesečno. Postoji i skuplja opcija bez oglasa koja iznosi 9,99 dolara mjesečno. Oglasi, koji traju 15 ili 30 sekundi, prikazuju se prije i tijekom emisija i filmova.