STREAMING SERVISI

U doba najjače konkurencije Netflix promijenio izvršnog direktora

FILE PHOTO: The Netflix logo is seen on their office in Hollywood, Los Angeles
Foto: LUCY NICHOLSON/REUTERS
1/4
20.01.2023.
u 15:33

Nakon teške 2022. suosnivač Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora tvrtke. Godinu su spasile serije "Harry & Meghan" i "Wednesday" koje su povećale broj pretplatnika za 7,66 milijuna

Suosnivač Netflixa Reed Hastings odstupio je s mjesta izvršnog direktora tvrtke koja je uzdrmala Hollywood prikazivanjem filmova i tv-serija online, ali se u 2022. godini suočila s problemima naplate sadržaja i pada broja gledatelja. Hasting je do sada dužnost izvršnog direktora obavljao zajedno s dugogodišnjim suradnikom Tedom Sarandosom koji će je sada dijeliti s dosadašnjim glavnim poslovnim direktorom Gregom Petersom. Peters i Sarandos promaknuti su u srpnju 2020., u vrlo izazovnom razdoblju za kompaniju.

"Bilo je to vatreno krštenje, zbog covida i izazova unutar našeg poslovanja", rekao je Hastings koji će sada obavljati dužnost predsjednika upravnog odbora.

Foto: Jonathan Brady/PRESS ASSOCIATION

Hastings je ostavku podnio paralelno s objavom poslovnog izvješća za četvrto prošlogodišnje tromjesečje koje je pokazalo povećanje broja pretplatnika za 7,66 milijuna zahvaljujući serijama "Harry & Meghan" i "Wednesday". U prvoj polovini prošle godine Netflix je gubio pretplatnike, čiji se broj ponovo povećao u razdoblju od srpnja do prosinca, ali slabije nego u prethodnim godinama. Na kraju prošle godine tvrtka je imala 231 milijun pretplatnika, za 4,5 posto više nego na kraju 2021. U posljednja tri prošlogodišnja mjeseca neto dobit Netflixa gotovo se istopila u usporedbi s istim razdobljem 2021., kliznuvši sa 607 milijuna na samo 55 milijuna dolara. Prihod je porastao 1,9 posto, na 7,85 milijardi dolara.

"Godina 2022. bila je teška, s problematičnim početkom, ali boljim završetkom. Vjerujemo da smo zacrtali jasan put koji bi nam trebao pomoći da ponovo povećamo prihod", objavio je Netflix u kvartalnom pismu dioničarima. Kako bi potaknuto rast, Netflix je u studenom u 12 zemalja uveo jeftiniju opciju, poduprtu oglasima. Također je najavio mjere koje bi trebale spriječiti dijeljenje lozinki.

Foto: DADO RUVIC/REUTERS

Tvrtka se sučeljava s ograničenom potrošnjom potrošača i konkurencijom kompanija poput Walt Disneya, Amazon.coma i drugih koji troše milijarde dolara na produkciju TV serija misija i filmova za online publiku.

>> VIDEO: Na Google Street Viewu svatko može vidjeti vaš dom, no postoji način da ga 'zamutite'

 

Komentara 1

SP
Stari panj
00:37 21.01.2023.

Nadam se da će novi promovirati više LGTB sadržaja, što je do sad falilo.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije