ULAZAK U IGRU

Reklame će preplaviti videa u zamjenu za jeftiniji streaming

Logotipi različitih streaming servisa
Foto: Armin Durgut/PIXSELL
1/3
19.01.2023.
u 21:15

Deloitte predviđa da bi u ovoj godini streaming servisi mogli potrošiti više od 6 milijardi američkih dolara na glavna sportska prava na najvećim svjetskim tržištima

Prema tradicionalnom, sada već 22. izdanju Deloittovih "Predviđanja u sektoru tehnologije, medija i telekomunikacija" (TMT), u ovoj godini, prije svega, očekuje se da tržište preplavi sve veći broj reklama u streaming servisima, dok će se sve više novca trošiti za prava prijenosa uživo sportskih događaja. Usto nastavlja se trend povećanja online kupovine putem društvenih mreža.

Besplatno s oglasima

Kako je izvijestila Anamarija Mlinarić, voditeljica Deloitteova regionalnog sektora za TMT, "kako gledatelji koji vode računa o cijeni postaju spremniji gledati oglase u zamjenu za sniženi ili besplatni streaming video, vidjet ćemo da sve više pružatelja usluga videa na zahtjev s pretplatom dodaje usluge financirane oglasima u svoju ponudu. Naše istraživanje pokazuje da će potrošači to prihvatiti mnogo spremnije nego u prošlosti jer im daje fleksibilnost i mogućnost kontroliranja troškova".

04.10.2021., Zagreb - Facebook, Instagram i Whatsapp vec satima ne rade. Photo: Igor Soban/PIXSELL
Foto: Igor Soban/PIXSELL

Stoga Deloitte predviđa da bi se glavni streaming servisi, koji su prije bili bez oglasa, mogli odlučiti za opciju usluga videa na zahtjev s oglašivačkim sadržajem. Deloitte očekuje da će do kraja 2023. glavne pretplatničke usluge videa na zahtjev na razvijenim tržištima pokrenuti nove usluge financirane oglasima kako bi nadopunile trenutne opcije bez oglasa koje neće skoro nestati. Do kraja 2024., polovica ovih pružatelja usluga mogla bi pokrenuti i besplatnu TV uslugu streaminga s oglasima, dok do 2030. Deloitte očekuje da će većina pretplata na online video usluge biti djelomično ili u potpunosti financirana oglasima.

Boj za sportove uživo

S obzirom na to da video streaming servisi, povijesno gledano, nisu bili fokusirani na sport uživo, sada planiraju odvojiti značajna financijska sredstva kako bi "ušli u igru". Deloitte stoga predviđa da bi 2023. streaming servisi mogli potrošiti više od 6 milijardi američkih dolara na glavna sportska prava na najvećim svjetskim tržištima. Valja znati da je u 2021. godini zajednička potrošnja na sadržaj svih pružatelja streaming usluga iznosila je oko 50 milijardi američkih dolara. Kupnja, tvrde u Deloitteu, seli u domenu društvenih medija te se predviđa se da će potrošnja roba i usluga na društvenim mrežama premašiti 1 trilijun američkih dolara na globalnoj razini 2023., uz rast od 25 posto godišnje s više od dvije milijarde ljudi koji su kupovali na ovaj način u prošloj godini. Tržište društvenih mreža tako prerasta tradicionalnu e-trgovinu. A generacija Z i milenijalci vjerojatnije će, u usporedbi s ispitanicima generacije X, reći da influenceri s društvenih mreža utječu na njihove odluke o kupnji.

>> VIDEO: Promocija knjige Mate Granića

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije