Stigao Japanac

Novo u Hrvatskoj: kupeovski crossover za 185.900 kuna

Foto: Mladen Milčić
Mitsubishi Eclipse Cross
Foto: Mladen Milčić
Mitsubishi Eclipse Cross
30.03.2018.
u 10:00
Na hrvatsko je tržište stigao novi japanski kompaktni crossover. Birati se može prednji ili pogon na sve kotače, ručni ili CVT mjenjač
Pogledaj originalni članak

Na hrvatsko je tržište stigao novi kompaktni crossover Mitsubishi Eclipse Cross po početnoj cijeni od 185.900 kuna. Japanski proizvođač jedan je od najpoznatijih i najstarijih proizvođača terenskih automobila, pa mu današnji trendovi potražnje za SUV i crossover autima svakako idu na ruku.

Za Mitsubishi je smjeli dizajn novog kupeovskog kompaktnog SUV-a pravi iskorak, a Eclipse Cross veličinom (dužina 440 cm) se smjestio između manjeg ASX-a (iduća generacija će se s 430 cm skratiti na 420 cm) i većeg Outlandera, čiji će idući model biti još duži od 466 cm (veći Pajero zbog ekoloških se normi u Europi više neće prodavati). Eclipse Cross zanimljivo je dizajniran crossover, koji uz mogućnost 4x4 pogona, 18 cm odignutosti od tla te solidnih ulaznih i izlaznih kuteva ima i dobre terenske sposobnosti, iako je prije svega namijenjen vožnji po asfaltu. Kreirao ga je Tsunehiro Kunimoto, autor Nissan Jukea. I ovoga je puta napravio auto koji se ljudima ili sviđa ili ne - sredine nema. Ako ste u prvoj skupini, znajte da se radi o okretnom i upravljivom autu, koji dolazi s novim potentnim 1,5-litrenim 4-cilindarskim Mivec turbobenzincem sa 163 KS i 250 Nm. Uz 6-stupanjski ručni mjenjač radi vrlo uglađeno i pruža vrlo dobre performanse (10,3 s do stotke i 205 km/h), a uz fino podešen ovjes, novi električni servo upravljač i učinkovite kočnice, Eclipse Cross može se voziti vrlo dinamično, ali i udobno. Iduće godine stiže i 2,2-litreni dizelaš.

Nudi solidnu multimedijsku opremu, u drugoj razini opreme Invite plus dolazi sa središnje smještenim 6,1” zaslonom osjetljivim na dodir i bluetoothom, u trećoj Intense ima i “touch pad” za upravljanje multimedijom i head-up displej. Stražnja se klupa uzdužno pomiče za 20 mm, što omogućuje dosta prostora za koljena, dok je prtljažnik s 341 do 448 l/1159 litara ipak ispod prosjeka klase.

Vrlo je ugodno iznenađenje novi CVT kontinuirani automatski mjenjač (sport opcija, 8 umjetnih brzina), koji radi tako tiho, ugodno i glatko da smo mislili kako se radi o klasičnom automatiku. Usudili bismo se reći da je to najbolji CVT na tržištu. Dakle, birati se može opcija s prednjim pogonom i 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, prednji pogon s CVT mjenjačem (226.900 kuna) i AWD pogon s CVT mjenjačem (od 252.900 kn).

Pogledajte i galeriju 10 stvari koje možda niste znali o Yugu:

Foto: dave_7/Wikimedia Commons
Yugo
Foto: Charles01/Wikimedia Commons
Yugo
Foto: Filip Brala/PIXSELL
Yugo
Foto: STR - 5123/PIXSELL
Yugo
Foto: STR - 5123/PIXSELL
Yugo
Foto: Ivo Čagalj/PIXSELL
Yugo
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Yugo
Foto: Robert Anić/PIXSELL
Yugo
Foto: Patrik Macek/PIXSELL
Yugo
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Yugo
Foto: Xm2500/Wikimedia Commons
Yugo - Innocenti Koral

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.