NADOPUNE

Lokacijskom uslugom Facebook 'napada' 4square

Foto: Reuters/PIXSELL
Lokacijskom uslugom Facebook 'napada' 4square
30.01.2015.
u 19:41
Izdvajanje messengera izazvalo je veliku buru, sada su bolje izvijestili korisnike
Pogledaj originalni članak

Facebook od sutra uvodi nadopune svoje društvene mreže.

Ono najkorisnije jest lokacijska usluga slična 4squareu. Pojednostavljeno, od sutra Facebook omogućuje da o mjestima koja posjećujete ostavljate komentare pa, kad ih posjeti netko drugi, moći će vidjeti te komentare. Isto tako, kad netko posjeti neki restoran, dućan ili neko slično mjesto, moći ćete na Fejsu pročitati što su drugi o tome napisali.

Zaštita privatnosti

Da bi to sve bilo moguće, pravila privatnosti morala su biti izmijenjena, a to znači da, ako želite koristiti tu novu opciju, morate, logično, pristati na to da svi drugi smiju pročitati vaše komentare o mjestima koja ste posjetili i morate na mobitelu aktivirati opciju koja Facebooku daje informaciju o tome gdje se nalazite.

Svatko tko je na Facebooku i kani to sutra, zapravo će automatski prihvatiti sva njihova nova pravila i način rada te, naravno, onaj najbitniji dio – kako zaštiti svoje podatke i privatnost, piše u napomeni na njihovim službenim stranicama.

Facebook inače redovito poboljšava ili, kako se to popularno kaže, apdejta svoj servis. Istina, prošli je put manju korisničku buru izazvalo izdvajanje aplikacije na mobilnim uređajima – odnosno Facebook Messengera, sustava za dopisivanje i čavrljanje.

Mnogi korisnici nisu željeli pristati na uvjete koje su morali odobriti pri instaliranju aplikacije. A iz Facebooka su zakasnili s objašnjenjem zbog čega trebaju pristup fotografijama ili imeniku. Ovaj put naučili su lekciju i objasnili sve na svojim službenim stranicama. Dio noviteta odnosi se i na oglase, ali i na to kako upravljati postavkama koje su premjestili u Osnove privatnosti.

Facebook će temeljem aplikacija koje imate na svom profilu ili broja lajkova posložiti i oglase, točnije ponuditi vam da ih pogledate.

Pomažu i oglašivačima

Znači, pokušat će vam sugerirati oglase koji bi vas po vašem ponašanju na Fejsu mogli zaintrigirati i natjerati vas da kliknete na neki od njih. Usto, uvjeravaju na Facebooku, oglašivačima pomažu da relevantnim oglasima dođu do korisnika, a pritom ne odaju identitet korisnika.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.