Najveća društvena mreža na svijetu zaključila je prošlu godinu s povijesnim rezultatom. Prvi put godišnji prihodi Facebooka prešli su deset milijardi dolara zaustavivši se na 12,5 milijardi dolara. To je 58 posto više na godišnjoj razini. Ipak, u četvrtom tromjesečju prihod od 3,85 milijardi dolara rastao je po najsporijoj stopi od 2013. godine, no i to je bilo dovoljno da rezultat bude iznad očekivanja analitičara koji su tvrdili da će vidjeti 3,77 milijardi dolara prihoda.
I u svim ostalim stavkama Facebook bilježi snažan rast. Telegrafski rečeno, prihodi od oglašavanja, koji čine najveći dio prihoda Facebooka, porasli su za 53 posto, na 3,6 milijardi dolara; broj korisnika povećan je za 13 posto, na 1,39 milijardi; mobilno oglašavanje donijelo je 2,5 milijarde dolara i time povećalo udjel na 70 posto u prihodima od oglašavanja. Šećer ipak ostaje za kraj – dobit za 2014. od 2,9 milijardi dolara udvostručena je.
Novu polugu rasta Facebook sada traži u videooglašavanju.
>> 25.000 korisnika tužilo Facebook: Traže po 500 dolara odštete
>> Cijena dionice pala ispod 29 $, Facebook izgubio više od 20 mlrd.
od preksutra se Facebook pretvara u jos perfidniji program za prikuplnaje podataka! Dakle od 1.2 registrira i salje i bez da primjetitipodatk ekao primjerice na koje stranice surfate.. Bilo bi vasno upozoravati u medijima na to!