NA TESTU

Mali sportski lav 
sa 200 KS pravi je nasljednik kultnog modela 205 GTi

Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
Foto: Goran Jakuš/PIXSELL
peugeot 208 gti (1)
12.08.2013.
u 16:43
Novi obračun trošarina nije promijenio cijenu Peugeota 208 GTi. Košta koliko je koštao i prije - 161.710 kuna
Pogledaj originalni članak

Trenutno najbrži Peugeotov cestovni model - upečatljiv 208 GTi - već na prvi pogled agresivnim detaljima odaje što mu se krije ispod kože. A krije se 200 konjskih snaga, što je ergela koja u ovako kompaktnom pakiranju rezultira strelovitim ubrzanjima i vrhunskom dinamikom vožnje.

Ovjes sportski, ali udoban

Odličan 1,6-litreni THP turbobenzinski motor model 208 GTi dijeli s coupe modelom RCZ, no ovdje - zahvaljujući 396,2 cm dugoj karoseriji i manjoj težini - daje još bolje performanse. Reakcija na pritiskanje papučice gasa gotovo je trenutna, maleni upravljač također reagira brzo i odlično leži u rukama. Iako se u ostalim modelima Peugeot najčešće ne može time pohvaliti, 6-brzinski ručni mjenjač u modelu 208 GTi radi savršeno - izmjene su brze i glatke.

Sportski tvrd ovjes pruža i dovoljnu razinu udobnosti. Ono čega vozač ipak treba biti svjestan jest da 208 GTi od njega traži neprestani angažman. Živahan je i to voli pokazati pri svakom jačem dodavanju gasa. Iako će se za ovaj model vozač odlučiti prvenstveno zbog užitka kojeg na cesti pruža, nije loše znati da ujedno nudi sav mogući komfor. Bogato opremljen interijer u kombinaciji kože i tkanine djeluje efektno, a školjkasta sjedala odlično podupiru tijelo.

Bogata oprema

Od važnjije serijske opreme donosi automatski dvozonski klima-uređaj, el. podesive grijane retrovizore, maglenke, stražnje parkirne senzore, šest zračnih jastuka, ABS, ESP, el. podizače prednjih stakala, putno računalo, tempomat, dnevna LED svjetla...

Serijska oprema su i 17-inčni alu naplatci i kromom ukrašeni retrovizori, kao i ekran osjetljiv na dodir, putem kojeg se pristupa funkcijama audio i hands free uređaja.

Cijena od 161.710 kuna je vrlo konkurentna na tržištu sportaša iz B-segmenta.

>> Peugeot na Grobniku pokazao sportski karakter

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.